چرخ را 24 بچرخانید و یک آیفون 13 برنده شوید!

بیت 24 در این مقاله به معرفی ویژگی «چرخ ثروت» بیت کلاب پرداخت.

بسیاری از ما سعی کرده‌ایم چرخ بخت را در پارک‌های تفریحی یا اپلیکیشن‌های مختلف بچرخانیم. اگر دقیقاً همان جایزه ای را که می خواستیم می بردیم چقدر خوشحال می شدیم و اگر به نتیجه نمی رسید چقدر آه می کشیدیم. اگر از طرفداران خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا بررسی قیمت فعلی آنها هستید، این حس نوستالژی را در باشگاه مشتریان صرافی بیت 24 تجربه کنید. چرخ خوش شانس یک ویژگی جدید است که به “بیت کلاب” اضافه شده است که به شما شانس بردن جوایز جذاب را می دهد. در اینجا نگاهی به این تور و جوایز آن می اندازیم.

چرخ بخت 24 بیتی

The Wheel of Fortune، حس نوستالژیکی که در مورد آن صحبت کردیم، آخرین ویژگی اضافه شده به Beat Club است. شما خرید و فروش معمولی را در صرافی بیت 24 انجام می دهید، امتیاز می گیرید و در صورت خوش شانسی، یک جایزه از راند دریافت می کنید که ممکن است چندین برابر سود معامله شما ارزش داشته باشد. البته، مانند همه راندها، جایزه ای که می گیرید ممکن است مضحک باشد.

👈 وارد صفحه شانس شوید

برای دسترسی به چرخ از صفحه اصلی Bitclub، به بخش “Bitclub Rewards” یا مستقیماً به صفحه bit24.cash/club/lucky-wheel بروید. در مرحله بعد باید بر روی گزینه “چرخش چرخ” کلیک کنید و در خرید از اسنپ و کالاهای دیجیتالی مانند آیفون ۱۳ برنده جوایز مختلفی از کدهای تخفیف شوید.

جوایز دور شانس بیت 24

به قسمت هیجان انگیز داستان رسیدیم! چه جوایزی را می توانید از دور کسب کنید؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که جوایز مدام به روز می شوند. در صفحه چرخ شانس، با کلیک بر روی “لیست جوایز” می توانید جوایز چرخ را در آن لحظه مشاهده کنید. در بین پاداش ها می توانید تخفیف های زیادی در برنامه های مختلف، اعتبار در بیت 24، 10 تتر و … مشاهده کنید. طبیعتاً اگر دقت کنید، جوایز جذابی مانند پلی استیشن 5، آیفون 13، سامسونگ گلکسی اس 23 و اپل واچ SE 2022 را نیز خواهید دید.

بخوانید  دانلود بازی اندروید و آیفون Clash Quest

معرفی بیت کلاب

BitClub باشگاه مشتریان صرافی Bit24 است. هدف از ایجاد یک باشگاه مشتریان، تعامل و برقراری ارتباط عمیق و دوستانه با مشتریان وفادار است. بیت 24 به عنوان یکی از صرافی های قدیمی و قابل اعتماد ارزهای رمزنگاری شده در ایران، ارزش و اعتبار خاصی برای مشتریان خود قائل است و با راه اندازی Bitclub امکانات و ویژگی های مختلفی را در اختیار آنها قرار داده است.

کاربران بیت 24 با انجام وظایف در این صرافی امتیازات مختلفی را در Bitclub کسب می کنند. از این رو با استفاده از این امتیازات می توانند از جوایز و تخفیف های مختلفی بهره مند شوند. عضویت در Beat Club نیز بسیار ساده است. هنگامی که یک حساب کاربری در صرافی Bit24 ایجاد می کنید، عضو باشگاه مشتریان این صرافی می شوید. به عبارت دیگر اولین کار شما در Bitclub ایجاد یک حساب کاربری و احراز هویت کامل است که 1500 امتیاز برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر می خواهید قسمت های مختلف بیت کلاب مانند وظایف، امتیازات و پاداش های مختلف را نیز ببینید، به صفحه bit24.cash/club بروید و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حسابی ندارید، یک حساب بسازید و با تکمیل احراز هویت از 1500 امتیاز خود استفاده کنید.

به طور خلاصه، می توانید ارزهای دیجیتال را در بیت 24 بخرید و بفروشید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز آزمایش کنید. امیدواریم شما از آن دسته افراد خوش شانسی باشید که با یک بار چرخاندن چرخ دقیقا به جایزه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

بخوانید  بسته الحاقی Elden Ring در مراحل نهایی توسعه است

تحریریه مجله بازی یک گیمر