نسخه فیزیکی Baldur's Gate 3 چهار دیسک در سری Xbox است

نسخه فیزیکی Baldur's Gate 3 به زودی برای Xbox Series X عرضه می شود، اما این یک ماجراجویی خواهد بود که در چهار دیسک پخش می شود. مدیر انتشارات Larian مایکل دوز به صورت آنلاین تایید کرد که این استودیو تقریبا موفق شد این ماجراجویی را در سه دیسک فشرده کند، اما در نهایت 500 مگابایت بیشتر از حد مجاز سه دیسک بود. Larian می‌توانست برخی از محتواها را از این نسخه فیزیکی حذف کند، اما تصمیم گرفت آن را روی دیسک چهارم قرار دهد.

در چرخه‌های کنسول‌های فعلی و نسل آخر، به لطف ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار بیشتر دیسک‌های بلوری و فناوری‌های فشرده‌سازی بهبودیافته، انتشار چند دیسک تقریباً نامشخص است، با انتشار فیزیکی Final Fantasy VII Rebirth یک استثنا از استانداردهای فیزیکی است. رسانه ها. . چهار دیسک یکی است طرحو این بازتاب انتشار اولین بازی Baldur's Gate است که در سال 1998 در پنج دیسک CD-ROM منتشر شد. در مورد نسخه فیزیکی رایانه شخصی، هنوز ETA دقیقی برای این نسخه وجود ندارد، اما Douse اضافه کرد که نسخه کنسولی نسخه لوکس “کمی پس از” راه اندازی رایانه شخصی می رسد و احتمالا تا آوریل به تعویق خواهد افتاد.

بازی Baldur's Gate 3 اخیراً از مرز 10 میلیون بازیکن عبور کرده است، اگرچه توسعه‌دهنده همچنین به دلیل به‌روزرسانی‌های اخیر که باعث ایجاد اختلال در حالت‌های غیررسمی بازی می‌شود، مخالف نظرات سمی است که به استودیو داده می‌شود. بنیانگذار و مدیر عامل استودیو Larian، سوئن وینک، اخیراً نظرات قوی‌تری داشته است. کلماتی در مورد خدمات اشتراک بازی، نشان می دهد که چرا Baldur's Gate 3 هنوز در PlayStation Plus یا Xbox Game Pass ظاهر نشده است.

بخوانید  ژاکت پدرو پاسکال از آخرین قسمت سریال The Last Of Us را از کجا پیدا کنیم

بازی Baldur's Gate 3 بهترین بازی سال GameSpot برای سال 2023 بود و همچنین برنده جایزه بهترین بازی سال DICE شد.