مرد عنکبوتی در مقابل هایائو میازاکی: برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند را پیش بینی کنید

رقابت برای جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند در نود و ششمین دوره این جوایز با دو رقیب اصلی به پایان می رسد: «مرد عنکبوتی: در آیه عنکبوتی» و «پسر و شاه ماهی». در این ویدیو متوجه می شویم چه کسانی بیشترین شانس را برای بردن تندیس طلایی اسکار دارند.

در دهه گذشته، بخش بهترین انیمیشن بلند در جوایز اسکار اغلب یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین جوایز فیلم غیررقابتی بوده است. فیلم‌هایی مانند «پینوکیو» ساخته گیلرمو دل تورو از سال گذشته و فیلم‌های پرفروش دیگری مانند «شبح»، «طلسم شده»، «مرد عنکبوتی: در آیه عنکبوتی»، «کوکو»، «زوتوپیا» و «عقب‌نشینی» وارد این بخش شدند. اسکار، که برنده های آن مدت ها تضمین شده و سرنوشت ساز بود.

اما این موضوع در مورد اسکار 2024 صدق نمی کند. امسال نه یک، بلکه دو فیلم برای اسکار رقابت می کنند: Spider-Man: Into the Spider-Verse از استودیوی انیمیشن سونی و پسر و شاه ماهی از کارگردان هایائو میازاکی. این بدان معناست که شاخه ای که معمولاً هفته ها قبل درباره مأموریت آن تصمیم گیری می شود، اکنون کمتر قابل پیش بینی و در نتیجه هیجان انگیزتر خواهد بود. بنابراین، کاری که در این ویدیو می‌خواهیم انجام دهیم این است: مسیرهای هر دوی این فیلم‌ها به اسکار را مرور کنیم و بر اساس دستاوردهای گذشته آنها، بررسی کنیم که کدام یک شانس بیشتری برای شکست دادن دیگری دارد.

برای حمایت از ما این ویدیو را در کانال یوتیوب Filmazi تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ضعیف ترین پسوردهای سال 2022