چرا Dune: Awakening دائماً شما را با انفجارهای هسته‌ای نمی‌کشد

Survival MMO Dune: Awakening به این معناست که خود را روی شن‌های Arrakis قرار دهید و برای حفظ آب در بدن خود تلاش کنید – در برخی از گیم‌پلی‌های PvP آن هم از آب و هوای خشک و هم از سلاح‌های بازیکنان دیگر محافظت کنید. توسعه‌دهنده Funcom شامل مجموعه کاملی از سلاح‌ها و فن‌آوری‌های مختلف است که می‌توانید از آنها در نبرد استفاده کنید، از جمله سپرها و چاقوها و شمشیرهایی که می‌توانند به آنها نفوذ کنند، وسایل نقلیه مانند پرنده‌های پرنده، و سلاح‌های پرتابه.

Dune: Awakening همچنین دارای “تفنگ های لیزری” است، سلاح های لیزر مانند قدرتمندی که در فیلم های اخیر Dune به صورت ویرانگر قدرتمندی به تصویر کشیده شده اند. اما خبر خوب: همانطور که جوئل بایلوس، کارگردان خلاق، هفته گذشته طی یک رویداد پیش نمایش Dune: Awakening تایید کرد، استفاده از تفنگ های لیزری در بازی شما را با یک انفجار هسته ای از بین نمی برد.

اگر با تاریخچه Dune آشنا نیستید، ممکن است نگران این موضوع عجیب به نظر برسد. این چیزی است که شخصیت های رمان های فرانک هربرت هستند خیلی هر چند نگران در داستان، تعامل بین پرتوهای لیزر مانند و سپرهای دفاعی مانند میدان نیرو – که در همه چیز از کشتی ها گرفته تا ساختمان ها و افراد استفاده می شود – یک انفجار هسته ای عظیم ایجاد می کند. از یک تفنگ لیزری برای شلیک به فردی که سپر پوشیده است استفاده کنید و خود و هر کسی که در آن نزدیکی است را از بین ببرید.

بایلوس توضیح داد: «در تاریخ ما، حادثه‌ای با یک تفنگ لیزری و یک سپر رخ داد و از آن زمان به بعد، همه تفنگ‌های لیزری وارد شده توسط CHOAM در این سیاره، اکنون دارای یک گاوصندوق هستند به طوری که نمی‌توانند یک سپر را هدف قرار دهند. “بنابراین اگر در بازی ما یک تفنگ لیزری را به سمت یک سپر بگیرید، تفنگ لیزری را به طور خودکار خاموش می کند و این اساساً کاری است که ما باید برای گیم پلی انجام می دادیم زیرا نمی توانیم انفجار هسته ای داشته باشیم. من می خواهم بگویم، ما میتوانست اگر انفجارهای هسته‌ای همیشه رخ می‌داد، برای هیچ‌کس به جز کسی که باعث آن‌ها شده بود، چندان جالب نبود. ما آن را با شرکای خود در (شرکت تولید Dune) Legendary در میان گذاشتیم و همچنین با هربرت ها صحبت کردیم و به نوعی تایید آنها را در مورد آن گرفتیم تا بتوانیم این کار را به این طریق انجام دهیم. »

بخوانید  تایید حضور تد لاسو و باشگاهش در فیفا ۲۳

Bylos گفت که Funcom این ایده را امتحان کرد که همه را با اسلحه‌ها و سپرهای لیزری منفجر کند، اما در نهایت مجبور شد این ایده را کنار بگذارد زیرا بازی را خیلی سرگرم‌کننده نمی‌کرد.

“ما این نمونه اولیه را داشتیم که ساختیم که به نوعی شبیه شکارچیان ارواح بود، می دانید، وقتی آنها در حال عبور از جریان ها هستند و همه چیز ناپایدار می شود. تفنگ لیزری شروع به لرزیدن می کند، و سپس هر دو بازیکن در انفجارهای هسته ای منفجر می شوند، اما احساس مهربانی می کرد. مثل یک انفجار هسته ای.متاسفانه کمی هم جالب است اما سرگرم کننده بود.بنابراین،نه،متاسفانه شما نمی توانید سپر تفنگ لیزری را انجام دهید،اما هنوز در داستان وجود دارد و توضیح داده شده است که چرا می توانید این کار را در بازی ما انجام نده.

Dune: Awakening قرار است برای رایانه های شخصی، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن 5 منتشر شود، اما در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. شما می توانید برای Dune: Awakening بتای بسته شده در وب سایت آن ثبت نام کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر