ژاکت پدرو پاسکال از آخرین قسمت سریال The Last Of Us را از کجا پیدا کنیم

The Last of Us یکشنبه شب ها از شبکه HBO پخش می شود و به پایان فصل اول در 12 مارس می رسد. نترسید، زیرا HBO قبلاً تأیید کرده است که فصل دوم در دست ساخت است. علاوه بر پاسکال در نقش جوئل، بلا رمزی در نقش الی در درام HBO بر اساس بازی ویدئویی از Naughty Dog بازی می‌کند.

قلاب داخل تحقیقاتی انجام داد و تایید کرد که این ژاکت توسط شرکت محصولات چرمی استون چرم مستقر در بروکلین ساخته شده است. دقیقاً کتی که پاسکال می پوشد همان است کت شرلینگ لاردو. این یک ژاکت عالی با پوست بره و لهجه های چرمی شگفت انگیز است که از “معتبرترین و دوستدار محیط زیست دباغی” در ایالات متحده و اروپا تهیه شده است. می توان آن را در برف یا باران پوشید و گرم و راحت به نظر می رسد.

ژاکت پدرو پاسکال از قسمت 6 TLOU حدود 2000 دلار است
ژاکت پدرو پاسکال از قسمت 6 TLOU حدود 2000 دلار است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر ژاکت Shearling کمی بیش از حد گران است، ژاکت سبکتر Joel از قسمت های قبلی The Last of Us را می توان با قیمت حدود 300 دلار از Flint و Tinder خریداری کرد. و در اخبار دیگر در مورد ژاکت های پوشیده شده توسط افراد مشهور، اینجا جایی است که می توانید کت چرمی براق تاد هاوارد، رئیس Fallout و Elder Scrolls را پیدا کنید.

در آخرین اپیزود سریال The Last of Us شبکه HBO، جوئل (پدرو پاسکال) به وایومینگ سفر می کند و هوا در آنجا سرد است. علیرغم آخرالزمان وحشتناک قارچی، جوئل همچنان بسیار شیک است، به طوری که بینندگان متعجب بودند که از کجا می توانند کت زمستانی شیک و دنج او را برای خود تهیه کنند. ما اکنون پاسخ را داریم.

بخوانید  Dune 3 احتمالا ساخته خواهد شد

ژاکت سنگین وزن با ضمانت مادام العمر بی قید و شرط و قیمت گزافی عرضه می شود 2,115 دلار. این محصول در یک رنگ، ویسکی و اندازه های S تا 3XL عرضه می شود.