پوستر سریال The Walking Dead: آغاز ماجراجویی Daryl Dixon در پاریس در The Walking Dead: Daryl Dixon


AMC پوستر جدیدی از سریال پسا آخرالزمانی The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که AMC پوستر جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوستر نقش آفرینی داریل دیکسون نورمن ریدز او را در تلاش برای یافتن راهی برای خانه نشان می دهد. این مجموعه 6 قسمتی در پاییز و پس از پایان سریال The Walking Dead: Dead City منتشر خواهد شد.

پوستر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

نورمن ریدوس بازیگر فیلم The Boondock Saints (Boondock Saints) کلمنت پوسیبازیگر فیلم در بروژ (در بروژ) آدام ناگایتیسبازیگر سریال چرنوبیل (چرنوبیل) این گرامی داشتنبازیگر سریال Marseille (Marseille) اریک ابوانیمجری که در 3 Days to Kill ظاهر می شود، لایکا وایت فرانکاردمجری که در شب من ظاهر می شود رومن لویبازیگر سریال تونل و لوئیس پوچ سیگلیوسی آنها در این سریال یک اسپین آف بازی می کنند.

در خلاصه داستان The Walking Dead آمده است: داریل دیکسون می‌گوید: «داریل امواج دریا را به سواحل فرانسه می‌برد و سعی می‌کند بفهمد چرا و چگونه به اینجا رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون را در فضای آشفته اما پایدار فرانسه دنبال می کند، زیرا او امیدوار است راهی برای خانه پیدا کند. در طول این ماجراجویی، داریل روابط جدیدی برقرار می کند که او را از رسیدن به هدف نهایی باز می دارد.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon بر اساس سریال کمدی به همین نام ساخته شده است رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته خواهد شد. دیوید زابل به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی این مجموعه فرعی و نورمن ریداس کار می کند. اسکات ام ویمپ، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دانیل پریوال آنها مسئول تهیه آن هستند. ملیسا مک براید او به تازگی در صحنه فیلمبرداری این اسپین آف دیده شده است. وقوع این امر بازگشت شخصیت کارول را تایید می کند.

بخوانید  تایید ساخت بازی Iron Man در استودیو موتیو
تحریریه مجله بازی یک گیمر