پلی استیشن رزیدنت اویل را با بازی Cat-stle Dimitrescu جشن می گیرد

در اخبار مرتبط، DLC بازسازی Resident Evil 4 – The Mercenaries – در تاریخ 7 آوریل به صورت رایگان عرضه می شود. تریلر جزئیات زیادی در مورد محتوای DLC نشان نمی داد، اما در بازی اصلی، حالت Mercenaries به بازیکنان وظیفه می داد تا در مدت زمان محدودی تا حد امکان دشمنان را بکشند.

قلعه موجود در ویدیو متأسفانه برای فروش نیست، اما اگر علاقه زیادی به بازسازی RE Village با گربه های خود دارید، احتمالاً می توانید آن را خودتان انجام دهید. چیزی که به فروش می رسد Resident Evil 4 Remake است که اکنون برای PC، PS5، PS4 و Xbox Series X|S منتشر شده است.

پلی استیشن ژاپن ویدیوی کوتاهی منتشر کرده است که در آن دو گربه به یک کپی واقعی از قلعه دیمیترسکو در دهکده رزیدنت اویل یورش می برند تا راه اندازی بازسازی Resident Evil 4 را جشن بگیرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در بررسی Resident Evil 4 Remake GameSpot، منتقد کرت ایندوینا امتیاز 10/10 را به بازی داد و آن را به خاطر پیشرفت در بازی اصلی تحسین کرد و در عین حال به آنچه که RE4 را بسیار عالی می‌کند وفادار ماند. ایندوینا گفت: «Resident Evil 4 Remake همان دیدگاه جدیدی است که من می‌خواستم، اما نه آن چیزی که انتظار داشتم. “به عنوان یک پاکساز رزیدنت اویل 4، نگران بودم که بازی کردن با جادوی یک کلاسیک تمام دوران فاجعه باشد. در عوض، بازسازی Resident Evil 4 به چندین روش معنادار از نسخه اصلی فاصله می گیرد، اما هرگز چیزی را که آن را ساخته است به خطر نمی اندازد. پیشگامانه.»

بخوانید  زمان راه اندازی RTX IO فناوری حافظه گرافیکی تسریع شده Nvidia

در این ویدئو، دو گربه بسیار کرکی که احتمالاً متعلق به یکی از اعضای ناشناس تیم اجتماعی پلی استیشن ژاپن هستند، از کپی قلعه دیمیترسکو بالا می روند. با نگاهی به مقیاس نسبی قلعه به گربه، مدل قلعه به طرز شگفت آوری بزرگ است. یک گربه با جثه متوسط ​​- با ظاهری ترسناک شبیه لیدی دیمیترسکو – می تواند به راحتی در یک بالکن کوچک بنشیند.

اگر به دنبال راهنما هستید، ما یک مرکز راهنمای Resident Evil 4 Remake داریم که همه چیز را از جایی که همه مدال‌های آبی را پیدا کنید تا راهنمای مبتدیان را پوشش می‌دهد.