کارگردان جان ویک 4 پایان تکان دهنده فیلم را شکست

جان ویک ریوز در پایان فیلم می میرد و چاد استاهلسکی کارگردان می گوید هالیوود ریپورتر این استودیوی فیلمسازی Lionsgate سوالاتی در مورد آن داشت.

«ما یک نمایش آزمایشی انجام دادیم و تماشاگران کاملاً در آغوش بودند [the new ending shot during additional photography]. بنابراین ما فکر کردیم که بار اول آن را درست انجام دادیم و به اعتبار استودیو، آنها حتی پلک هم نمی‌زنند.»

در نهایت، استاهلسکی در مورد ارسال شخصیت جان ویک در John Wick 4 صحبت کرد که به نظر می رسید با داستان او مطابقت داشته باشد. جان به دلیل تمایل به انتقام گرفتن از مرگ سگش در فیلم اول، افراد بی شماری را به قتل می رساند. جنایات او نمی توانند بدون مجازات بمانند، و اینطور نیست، زیرا جان در نهایت کشته می شود.

کارگردان «جان ویک: فصل 4» نور جدیدی را در مورد پایان فیلم اکشن پرتاب کرد و در مورد اینکه استودیو چه فکری پشت ایده او و کیانو ریوز برای این فیلم داشت، بحث کرد. اکشن پرفروشی که باعث شد آنها بگویند: «آیا تو پادشاه دیوانه ای لعنتی؟ “”

مجموعه جان ویک فراتر از داستان اصلی با تمرکز بر شخصیت بالرینا با بازی آنا د آرماس ادامه خواهد داشت. ریوز در نقش جان ویک در این فیلم ظاهر خواهد شد.

استاهلسکی یک پایان جایگزین فیلمبرداری کرد که نشان می‌دهد جان ممکن است زنده بماند، اما پس از تنها یک آزمایش دارو، استاهلسکی و ریوز گفتند که واقعاً می‌خواهند آن را به پایان برسانند. استاهلسکی گفت که لاینزگیت به دلیل اینکه این موضوع را تحت فشار قرار نداده است شایسته تقدیر است.

بخوانید  در داخل فصل داستان بدخیم Diablo 4، انتظار چه چیزی در پیش است

بنابراین در عرض دو ساعت و 38 دقیقه [without credits]، چگونه به جان، به جای رستگاری، این آخرین لحظات زندگی خوب را بدهیم؟ و این نجات یک فرد بیگناه، نشان دادن دوستی و نشان دادن این بود که جان در واقع می‌داند که او افراد زیادی را لعنت کرده است و کشتن 86 نفر برای یک توله سگ عواقبی دارد. مراسم و آیین و این نگرش موضوعی یا جوانمردانه رمز سامورایی، بوشیدو. ما کمی او را زمین زدیم، اما اینطوری انجام دادیم.”

این داستان حاوی اسپویلرهای اصلی برای John Wick: Chapter 4 است..

برنامه اولیه این بود که جان ویک 4 و 5 را پشت سر هم فیلم برداری کند، اما استاهلسکی گفت که این کار را خلاقانه در ذهن خود نداشت تا در کنار چهارمی دیگری بسازد.

مصاحبه کامل با هالیوود ریپورتر حاوی اطلاعات باورنکردنی زیادی در مورد سریال جان ویک است و آن را به پایان می رساند. ارزش خوندن داره

“دلیل واقعی اینکه ما چهار و پنج را با هم انجام ندادیم این بود که دستم را بالا بردم. حتی پیش کیانو رفتم و گفتم: “من به اندازه کافی خوب نیستم. من به اندازه کافی خوب هستم که بتوانم بین سه و چهار تفاوت ایجاد کنم، اما به اندازه کافی خوب نیستم که در میانه مراحل بین چهار تا پنج به طور جادویی پیشرفت کنم. دلیل اینکه این فیلم‌ها بهتر می‌شوند این است که ما مدام بهتر می‌شویم، اما من به زمان نیاز دارم تا به مدرسه بروم و بهتر شوم. پس این دلیل واقعی است که در آن زمان آن‌ها را تقسیم کردیم. دو تجربه منحصر به فرد و خاص.”

بخوانید  Skull And Bones Ashen Corsair Set – از کجا می توان پاداش پیش خرید خود را پیدا کرد

“پاسخ این بود، “لعنتی فکر می کنی؟” یادداشت این بود: “شما دیوونه هستید؟” استاهلسکی گفت. و من و کیانو فقط لبخند زدیم و گفتیم: بله. ما تصمیم گرفتیم که همه را به هم گره بزنیم، و اینطور گفتیم “چطور خداحافظی می کنی؟” به این ترتیب ما آن را به استودیو فروختیم، زیرا در مقطعی باید تمام شود، مرد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جان ویک 4 در حال حاضر در سینماها اکران می‌شود و در مسیر کسب بیشترین درآمدی است که این سریال تا به حال به دست آورده است.