در داخل فصل داستان بدخیم Diablo 4، انتظار چه چیزی در پیش است


اولین به روز رسانی محتوای فصلی برای Diablo 4 رسماً به عنوان Season of the Malignant معرفی شد که در 20 جولای عرضه می شود. این با تغییرات زیادی در گیم پلی مانند دشمنان جدید، سیاه چال ها، تجهیزات و سوکت هایی به نام Caged Hearts همراه است که به نظر می رسد تغییر دهندگان بازی مشروع هستند. در حالی که به نظر می رسد تقریباً هر بازی زیر آفتاب دارای یک الگوی فصلی یا پاس نبرد برای راه اندازی است، به عنوان یک RPG در حال انجام، Diablo 4 به خوبی به چنین ساختاری کمک می کند. این امر به سری بعدی تلاش‌های روایی گسترش می‌یابد – شخصیت‌های جدید، دشمنان، فرصت‌های داستان سرایی و افسانه‌ای برای کاوش نیز تا آنجا که به‌روزرسانی‌های فصلی پیش می‌روند روی میز هستند.

ما با نویسنده ارشد بن چنی و طراح کوئست، مادلین جیمز، درباره فصل شیطان از منظر داستان و اینکه چگونه این فرصت را به آنها می‌دهد تا چیزهای جدیدی را با Diablo 4 در زمان تکامل آن امتحان کنند، صحبت کردیم. این تهدید جدید به عنوان طاعونی معرفی می شود که به دنبال داستان اصلی بازی پایه از طریق Sanctuary سرایت کرده است و در قلب آن یک تازه وارد به نام Cormond قرار دارد که شما را به مبارزه دعوت می کند. اما به نظر می رسد که این چیزی بیش از یک تلاش برای قتل اوباش و شاید حمله دیگری به جنبه انسانی تر Diablo 4 در میان شکار شیطان باشد.

Lecture en cours: Diablo IV | Saison du Malin | Annoncer la bande-annonce

Au centre de la série de quêtes saisonnières se trouve ce nouveau venu : un allié qui est un ancien prêtre de la cathédrale de la lumière. James mentionne que Cormond est au même niveau qu’un personnage principal de la campagne principale, avec un nouveau design et un doublage unique. Chaney le décrit comme un personnage qui est une personne ordinaire essayant de surmonter une situation extraordinaire. C’est juste un gars chassé de son petit village qui croit qu’il existe un remède contre la corruption maligne qui s’est emparée de lui, et nous allons l’aider à trouver son chemin.

C’est une « situation ambiguë et effrayante » avec des monstres malins qui courent partout, mais en termes de thèmes narratifs, il postule : « Qui sait s’il existe réellement un remède ; Cormond a-t-il raison ? Son optimisme est-il bien placé ? supposez que vous pouvez apporter des changements ou est-ce que la situation est trop grande pour vous ? » Il mentionne également la corruption comme un autre thème, et pas seulement celui qui rend les monstres malins. « Vous poursuivez cette découverte avec Cormond, explorez et combattez, et ces [Malignant]، نفرت آنها در آنها ظاهر می شود. آیا می‌توانی آن را به‌طور کامل حذف کنی یا همه ما برای زنده ماندن به مقداری از آن خشم، آن سمت تاریک‌تر خود نیاز داریم؟»

کورموند فقط یک مرد معمولی به نظر می رسد که می خواهد کاری در مورد تهدید بدخیم انجام دهد.
کورموند فقط یک مرد معمولی به نظر می رسد که می خواهد کاری در مورد تهدید بدخیم انجام دهد.

جیمز در مورد ساختار فصلی Diablo 4 می‌گوید: «چیزی که من را در داستان‌های فصلی بیش از همه هیجان زده می‌کند این است که Sanctuary دنیای بزرگی خارج از درگیری اصلی با لیلیث است. او ادامه می‌دهد: “اگر محتوای جستجوهای جانبی را مرور کنید، چیز زیادی مستقیماً به کمپین اصلی مربوط نمی‌شود، فقط به این دلیل که چیزهای زیادی در جریان است. آن را بیشتر بسط دهیم.”

بخوانید  اصطلاحات توییتر؛ مهمترین و رایج ترین اصطلاحات توییتر

چانی همچنین به موضوعاتی اشاره کرد که در طول چرخه زندگی Diablo 4 ثابت هستند و خواهند بود و گفت: “در تمام محتوای جستجوی ما، این موضوع درباره Sanctuary است که مکان سختی برای زندگی است. [the people] باهاش ​​کنار بیا؟ در این تنش و ناامنی ساکنان آن، که در بازی پایه احساس کردید، ما واقعاً می‌خواهیم داستان‌های شخصیت محور و انسانی بیشتری بیاوریم که ابتدا به بازیکنان اجازه دسترسی احساسی به دنیای Diablo را بدهد. سپس بخش‌های دانش دیگری را بیاورید که رشته‌های داستانی را که ممکن است قبلاً ایجاد شده‌اند ادامه دهند.”

همچنین گفته می شود که کورموند برای چنی تا حدودی بازتابی است و او این موضوع را به شخصیت این شخصیت، به ویژه در نحوه برخورد او با تهدید بدخیم، نشان داد. «احساس می‌کنم در حال حاضر در دنیا اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است، هر روز انواع تغییرات و چیزهای ترسناک در اخبار وجود دارد. [I think about] چکار کنم؟ چه می توانم بکنم؟ آیا من حتی قادر به آن هستم؟ آیا می توانم حتی در این دنیا مهم باشم؟” و اگر انتخاب اشتباهی داشته باشم و اشتباه کنم چه؟ اگرچه آن سوالات دلهره آور تفکر سبک بودند، چانی می گوید: “همه چیز در اوست.”

کورموند در مرکز داستان قرار دارد و در حالی که آیتم سوکت جدید، قلب‌های قفسی را در دست دارد، دیده می‌شود.
کورموند در مرکز داستان قرار دارد و در حالی که آیتم سوکت جدید، قلب‌های قفسی را در دست دارد، دیده می‌شود.

جیمز در رابطه با روند توسعه و دامنه یک خط داستانی فصلی اشاره می‌کند که او و دیگر توسعه‌دهندگان در «تیم‌های وظیفه» کوچک با محتوای فصلی کار می‌کنند و می‌گوید: «مطمئناً خیلی سریع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنم عادت کرده‌ام بوده است». برای او و تیم روایی که روی فصل‌ها کار می‌کنند، او می‌گوید: “این در مورد این است که حلقه اصلی گیم‌پلی را که می‌خواهیم در نظر بگیریم و سپس داستانی را در اطراف آن قرار دهیم تا آن را معنا کند. ما نمی‌خواهیم فقط یک مکانیسم جدید را پیاده‌سازی نکنیم. ما همچنین می خواهیم توضیح دهیم که این چیز چیست و چگونه با ساکنان Sanctuary ارتباط برقرار می کند.”

تیم توسعه متوجه شد که اندازه مناسب برای یک داستان فصلی چقدر است و این مقایسه را انجام داد که در حالی که بسط‌ها مانند فیلم‌های بلند هستند، فصل‌ها مانند قسمت‌های یک مینی سریال هستند. چانی از نظر ذهنیت با محتوای جدید گفت: «خلاق بودن با دنیای باز موجود Sanctuary، بازی در فضای امکاناتی که ایجاد کرده‌ایم و تلاش برای گسترش آن، دیدن جاهایی که شکاف‌ها وجود دارد». وی همچنین خاطرنشان کرد: مناطقی که در مورد آنها زیاد نشنیده ایم این هیولا یا این خانواده، یا [a certain] منطقه، ایده‌هایی که در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بودیم که چیز بزرگی باشند که به بازی اصلی راه پیدا نکرد، اما می‌خواهیم آن‌ها را انتخاب کنیم.”

بخوانید  مجله اینترنتی آسمونی را بهتر بشناسیم

همان‌طور که جیمز می‌گوید، کار آن‌ها این است که شکار قدرت جدید را در مجموعه‌ای از ماموریت‌ها با سرعتی تکراری، زمینه‌سازی کنند. “با نگاهی به فصل های Diablo 3، کارهای زیادی انجام داده ایم که امیدوارم بازیکنان از میزان محتوای جدیدی که با قدرت های جدید، ویژگی های منحصر به فرد و خط داستانی جدید دریافت می کنند شگفت زده شوند. و ما در حال اضافه کردن یک داستان جدید هستیم. اوبر باس که به تازه‌سازی محتوای آخر بازی کمک می‌کند.”

تونل های هوشمند نوع جدیدی از سیاه چال ها برای این فصل هستند و حاوی دشمنان باهوش و پاداش های جدید هستند.
Clever Tunnels یک نوع سیاه چال جدید برای این فصل است و حاوی دشمنان باهوش و پاداش های جدید است.

چانی اشاره کرد که هنوز یک تصویر بزرگ وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، و گفت: “من فکر می کنم ما می خواهیم همه این کارها را انجام دهیم، اما پس از آن باید به آنچه که می توانیم انجام دهیم نگاه کنیم و آن لحظات عالی در تاریخ را برای توسعه ها رها کنیم. این در مورد ناب کار کردن، کار کردن است. سریع، و فقط دقیق‌ترین و قانع‌کننده‌ترین داستان‌های ممکن را با ابزارهایی که در اختیار داریم بیان می‌کنیم.” و جیمز نتیجه می گیرد که آنها “معمولاً آن دلارهای کلان را برای توسعه های آینده پس انداز می کنند زیرا انجام آنها زمان زیادی می برد.”

برای کسانی که به دنبال ورود به فصل Diablo 4 از Evil One هستند، توجه داشته باشید که باید داستان اصلی بازی پایه را تکمیل کنید تا به محتوا و خط ماموریت جدید دسترسی پیدا کنید. از آنجا، یک کاراکتر جدید برای ساختن از ابتدا در محتوای فصلی ایجاد خواهید کرد، اما XP پاداش در مسیر رایگان نبرد پاس نیز وجود خواهد داشت، که باید هنگام انتقال شخصیت فصلی شما به صورت اصلی مفید باشد. بازی بعد از اتمام فصل می‌توانید در مصاحبه‌ای که با طراح و مدیر سیاه‌چال Diablo 4 انجام دادیم، همه چیز درباره تغییرات مکانیکی را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی تکامل بازی از منظر گیم‌پلی زمانی که سریال Season of Evil در Diablo 4 پخش می‌شود، در 20 جولای منتشر شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر