تام کروز قهرمان ماموریت غیرممکن است، اما سیمون پگ چسبی است که سریال را به هم متصل می کند.


وقتی در سینما می نشینید تا Mission Impossible: Dead Reckoning – Part 1 را تماشا کنید، کم و بیش می دانید که چه چیزی به دست می آورید. نوعی ماموریت غیرممکن وجود خواهد داشت که به تام کروز نیاز دارد تا از چیزی بپرد، چیزی را خرد کند، یا جان خود – و زندگی افراد اطرافش – را در معرض خطر بی‌اندازه قرار دهد تا او و تیمش بتوانند جهان را نجات دهند. اغلب، یکی از افرادی که در معرض خطر قرار می گیرد، کسی نیست جز همکارش بنجی (سایمون پگ). با این حال، بنجی چیزی بیش از یک طرفدار است. او قلب تپنده فیلم هاست.

می بینید، در حالی که اتان هانت کروز یک دستگاه جاسوسی غیرقابل توقف است، بنجی اغلب به عنوان مرد معمولی نمایش به تصویر کشیده می شود. ما او را دیده‌ایم که پشت میزش بازی می‌کند و حتی ناخودآگاه هنگام حضور در اپرا به یکی از بلایای اتان برخورد می‌کند. مطمئناً ربطی به زندگی آرامی که او باید آرزویش را داشته باشد ندارد – و خدا را شکر به خاطر آن. بدون بنجی که احساسات و واقع‌گرایی را به تیم بیاورد، می‌توان گفت که ما از تعدادی از فیلم‌های Mission Impossible خسته شده بودیم. به هر حال، در حالی که یک سری فیلم با کمی بیشتر از تام کروز ماسک زدن و دویدن در سراسر جهان سرگرم کننده به نظر می رسد، پس از مدتی تمام می شود.

در عوض، ما یک تیم کاملاً خوب داریم که وجود بنجی واقع بینانه‌ترین شخصیت در این فرنچایز است. او فردی است که رویا یا احساساتی را که دارد پنهان نمی کند، به جای آن تصمیم می گیرد به تیم صندوق بین المللی پول اجازه دهد او را واقعی بشناسند، خواه در زمان مناسب برای اضافه کردن کمی نرمی و نشاط، یا پرتاب کردن خود را در خط مقدم قرار دهد. آتش، نه فقط به این دلیل که دنیا در خطر است، بلکه به این دلیل که شما دوستان خود را دوست دارید. همچنین مستعد خطاهای گاه به گاه است، که معمولاً یکی از سرگرم کننده ترین لحظات در هر فیلم Mission Impossible است زیرا بقیه اعضای تیم سعی می کنند قبل از کشف یا کشته شدن آن را برطرف کنند. حضور او به این فیلم‌ها کمک می‌کند به گونه‌ای که آنها را فراتر از اکشن schlock ارتقا دهد.

بخوانید  تریلر Tekken 8 حملات غافلگیر کننده آلیسا را ​​نشان می دهد

“من فکر می کنم [Benji] پگ به GameSpot گفت: “او اولین کسی است که می پرسد، “چرا؟” لعنتی ما این کار را می کنیم؟ چرا این اتفاق برای ما می افتد؟ می دانید، ایتان بسیار متمرکز است و لوتر فقط یک حرفه ای قدیمی است. و بنابراین این بر عهده بنجی است که آن انسانیت را به آن بیاورد. این بدان معنا نیست که هیچ کدام از شخصیت ها آن را ندارند، زیرا مشخصاً ایتان توسط عشق دوستانش هدایت می شود. او همیشه آنها را در اولویت قرار خواهد داد، حتی اگر دنیا در خطر باشد.”

شرحی ارائه نشده است

اگرچه پگ به سرعت به انسانیت همکاران بنجی در صندوق بین المللی پول توجه می کند، اما نادیده گرفتن اهمیت او برای تیم اشتباه خواهد بود. همچنین از تاریخچه این شخصیت و رابطه او با ایتان غافل شده است. در ماموریت غیرممکن 3 بود که برای اولین بار با بنجی آشنا شدیم، کسی که کمی بیشتر از یک تکنسین صندوق بین المللی پول بود که به ایتان کمک می کرد تا فایل ها را از طریق لپ تاپ تجزیه و تحلیل کند. تقریباً بلافاصله، اتان می‌دانست که می‌تواند به بنجی اعتماد کند، اگرچه او کارگزار معمولی صندوق بین‌المللی پول نبود که به آن عادت داشت – و از آن زمان روی او حساب می‌کرد.

علاوه بر این، در دنیایی که مرتباً به آنها گفته می‌شود که اگر مشکلی پیش بیاید توسط کارفرمایانشان طرد می‌شوند – صنعتی که وفاداری اغلب به بالاترین پیشنهاد داده می‌شود – بنجی نه تنها به شدت وفادار است، بلکه به شدت از دوستانش محافظت می‌کند، و اغلب در این زمینه عمل می‌کند. از ترس های خود خارج شده و مستقیماً به سمت خطر می روند.

بخوانید  سفر خواکین فینیکس در یک کشتی بلند در تیزر فیلم ناپلئون

برای شخصی مانند ایتان که اساساً برای این سبک زندگی ساخته شده بود، بی‌پایان آموزش می‌دید و هر بار روی مأموریتی که در دست داشت تمرکز می‌کرد، پریدن به این موقعیت‌های وحشتناک مانند طبیعت دوم به نظر می‌رسد. با این حال، برای بنجی، هر زمان که می‌خواهد کاری را انجام دهد که احتمالاً خودش آن را «احمقانه» می‌نامد، ما می‌بینیم که او استدلال می‌کند و در نهایت همیشه با کسانی که وفادارتر هستند طرف می‌شود. او ممکن است قهرمان اکشن اولیه نباشد، اما می‌داند چه چیزی درست است و می‌داند که بیشتر از چه کسی باید محافظت کند.

خوشبختانه، بنجی در تمام فیلم‌هایی که در آن ظاهر می‌شد، شانس زیادی (و اتان) داشت. با این حال، موقعیت‌های دلخراشی در هر یک از فیلم‌ها از جمله Dead Reckoning وجود دارد که این سوال را ایجاد می‌کند که آیا واقعا ارزشش را دارد یا خیر. دانشمند کامپیوتر جاسوس شد این فیلم بر روی “انتخاب” هر یک از ماموران صندوق بین المللی پول برای کناره گیری از زندگی فردی خود برای تبدیل شدن به یک مامور مخفی تمرکز دارد. این انتخابی است که همه آنها انجام دادند، از جمله بنجی. همین کافی است که پگ به این فکر کند که آیا شخصیت او از انتخابی که انجام داده پشیمان است یا نه.

شرحی ارائه نشده است

پگ اعتراف کرد: «همیشه احساس می‌کنم بنجی یک هکر است. «فکر می‌کنم او در نوجوانی، زمانی که در بریتانیا زندگی می‌کرد، به یک پایگاه داده بسیار حساس ایالات متحده هک کرد. [and]او به آمریکا تحویل داده شد و سپس حق انتخاب داده شد [to join the IMF] چون خیلی با استعداد بود اما او انتخاب کرد که آنجا بیرون برود، و من فکر می کنم او اینجاست، حالا باران ببارد یا بدرخشد. و البته او همیشه این موضوع را زیر سوال می برد، اما فکر نمی کنم از این کار پشیمان باشد.”

بخوانید  شرکت بازیابی حیوانات منقرض شده تلاش می کند تا دودو را به زندگی بازگرداند

اگرچه او ممکن است پشیمان نباشد، اما ما هنوز دقیقاً نمی بینیم که زندگی خانگی او خارج از آن مأموریت های خطرناکی که بارها و بارها فرستاده شده است، چگونه است. در مورد کارهایی که پگ فکر می‌کند بنجی در اوقات فراغتش انجام می‌دهد، او به شوخی می‌گوید: «فکر می‌کنم این منحصراً Call of Duty است». مانند هر زندگی عاشقانه ای خارج از کار، بازیگر هیچ ایده ای برای شخصیت خود ندارد، اگرچه صندوق بین المللی پول را با کشیش مقایسه می کند.

او گفت: “من فکر می کنم وقتی به صندوق بین المللی پول بپیوندید، مانند به تعویق انداختن یک حکم زندان است، به این معنا که زندگی خود را به آن متعهد می کنید. این مانند کشیش یا چیزی است.” “پس بله، من مطمئن هستم که او احتمالاً بازی های RPG آنلاین زیادی بازی می کند.”

احتمال اینکه بنجی در فیلم جدید Mission Impossible در حال بازی در نقش Call of Duty یا Diablo 4 نباشیم بسیار زیاد است، اما او قطعاً در موقعیت‌های بسیار خطرناکی قرار خواهد گرفت که Dead Reckoning – Part 1 در تاریخ 12 جولای اکران می‌شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر