سفر خواکین فینیکس در یک کشتی بلند در تیزر فیلم ناپلئون

در جریان رویداد WWDC 2023، اپل تیزر کوتاهی از فیلم ناپلئون منتشر کرد که نگاهی کوتاه به ظاهر ناپلئون در نقش خواکین فینیکس دارد.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم گلادیاتور، در راس ناپلئون قرار داشت دیوید اسکارپانویسنده تمام پول های جهان فیلمنامه قرن بیستم را نوشته است. ریدلی اسکات و کوین والش اسکات فری به عنوان تهیه کننده این فیلم فعالیت می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که در جریان رویداد WWDC 2023، اپل از تیزر جدیدی از فیلم مورد انتظار ناپلئون به کارگردانی رونمایی کرد. ریدلی اسکات با طرفداران به اشتراک گذاشته شد

دانلود فیلم آپارات

برخی از محتوای آینده از شبکه آنلاین Apple TV Plus در کنفرانس WWDC 2023 به نمایش گذاشته شد. ویدیوی جدید فیلم ناپلئون قبل از نمایش ناپلئون با ایفای نقش خواکین فینیکس او یک نگاه اجمالی به یک کشتی بزرگ می گیرد. این تیزر چیز زیادی از فیلم نشان نمی دهد و باید منتظر تریلر طولانی تری در آینده باشیم.

فیلم ناپلئون در تاریخ 1 دسامبر 1402 (22 نوامبر 2023) در سینماها اکران می شود و در زمانی نامعلوم از اپل تی وی پلاس اکران می شود. اپل در حال همکاری با Sony Pictures برای توزیع این فیلم است. اثری که خواکین فینیکس را در نقش یک رهبر نظامی و اولین امپراتور فرانسه بین سال های 1804 تا 1815 قرار می دهد.

بخوانید  مارکیپلیر نقش اصلی و صندلی کارگردانی در فیلم ترسناک اقتباسی Iron Lung را بر عهده می گیرد