10000 کشتی از اسپین آف Game of Thrones داستانی از کتاب مقدس را روایت می کردند.

برایان هلگلند (مردی در آتش، داستان یک شوالیه) در حال نوشتن اسپین آف بازی تاج و تخت 10000 کشتی بود، سریالی که جورج آر.آر. هلگلند اکنون اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه و هدف آن به اشتراک گذاشته است.

هلگلند در صحبت با اینورس گفت که فیلمنامه او “بسیار خوب” بود، اما او گفت که ایده این سریال “بسیار دور از ستون اصلی بود”. اگرچه HBO هرگز با 10000 کشتی جلو نرفت، اما این بدان معنا نیست که برای همیشه مرده و مدفون شده است.

هلگلند گفت: «هیچ چیز مرده نیست.

هلگلند گفت که داستان روی ملکه نایمریا متمرکز بود و روایت شبیه داستان کتاب مقدس موسی بود. این سریال 1000 سال قبل از وقایع Game of Thrones اتفاق می‌افتد.

او توضیح داد: «کشور او ویران شده است و مردمش مجبورند روی آب زندگی کنند، به همین دلیل نام سریال 10000 کشتی است. آنها در نهایت مجبور به ترک و پیدا کردن یک خانه جدید می شوند، مانند اسرائیلی ها که مصر را ترک می کنند. او همه این افراد را رهبری می کند، سعی می کند همه را کنار هم نگه دارد، اما همه چیز همیشه در خطر فروپاشی است، زیرا آنها در اطراف یک نسخه خیالی سفر می کنند. مدیترانه ای، به دنبال یک خانه جدید برای اقامت در آن.

همانطور که هلگلند تصور می‌کرد، این سریال شخصیت‌هایی را به تصویر می‌کشد که زندگی عشایری را در «شهر قایق» یا «شهر شناور بزرگ» می‌گذراندند. گاهی اوقات شخصیت‌ها به ساحل می‌رفتند، اما در نهایت از زمین بیرون رانده می‌شدند و به اقیانوس بازمی‌گشتند تا «نسخه‌شان از سرزمین موعود» را پیدا کنند.

بخوانید  نمایش شخصیت جدید در تصاویری از قسمت دوم سریال The Last of Us

او گفت: “من با جورج آر.آر.آر.آر.آر.ام برای ارائه این ایده ملاقات کردم. متأسفانه با او همکاری نزدیک تری نداشتم، اما اگر سریال انتخاب میشد، این کار را میکردم.” کمی شبیه فیلم های سندباد ری هریهاوزن بود که با ادیسه ترکیب شده بود. به نوعی، نایمریا اولیس است، اما به جای یک تیم 12 نفره، او مسئولیت همه شهروندان این شهر را بر عهده دارد. من از زمان توسعه آن لذت بردم و شما هرگز نمی دانید.

10000 کشتی تا حدودی شبیه به یکی دیگر از ایده های اسپین آف بازی تاج و تخت، 9 Voyages است که در دریا اتفاق می افتد و بر شخصیت Sea Snake تمرکز دارد. این نمایش رو به جلو است، اگرچه به دلیل نگرانی از هزینه از یک نمایش زنده به یک سریال انیمیشنی منتقل شد.

مارتین گفت که ساخت یک نسخه لایو اکشن از 9 Voyages ممکن است “بسیار گران” باشد. مارتین توضیح داد که در واقع، بخش خوبی از نمایش در دریا اتفاق می‌افتد و بقیه هر هفته در بندری متفاوت برگزار می‌شود.

در حالی که ممکن است 10000 کشتی و 9 سفر هرگز ساخته نشوند، HBO با فصل دوم House of the Dragon که در ماه ژوئن اکران می شود، پیش می رود. اسپین آف دیگری با نام A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight در اواخر سال 2025 اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر