محبوبیت سری Fallout معروف ترین سایت مود را از بین برده است!

Nexus Mods به دلیل دانلودهای بیش از حد Fallout 4 و Fallout New Vegas توسط طرفداران به طور منظم در دسترس نیست.

می دانید، سری Fallout طرفداران بسیاری از بازی های این سری را از سرویس آمازون پرایم به خود جذب کرده است. از آنجایی که سریال ماه گذشته پخش شد، بازی ها Fallout 3، 4، New Vegas، 76 و حتی Shelter شاهد افزایش چهار رقمی در میانگین تعداد بازیکنان و جهش سه رقمی در درصد فعالیت کاربران خود بودند.

اما در زمینه هیجان ایجاد شده، مطمئنا بتسدا و مایکروسافت، سایت Nexus Mods را خوشحال می کند. نمی توانستند این تعداد کاربر را بپذیرند و فشار باعث از کار افتادن سایت شد. موفقیت سری Fallout باعث شده تا فروش بازی های این سری افزایش یابد و صدها هزار نفر این آثار را امتحان کنند. به این ترتیب Nexus Mods که یکی از منابع اصلی ساخت و انتشار ماد برای بازی های Fallout است، تعداد زیادی دانلود را از کاربران تجربه می کند.

لوگوی Nexus Mods

بارها پیش آمده است که هنگام بازدید از وب سایت نکسوس مود با این پیام مواجه می شویم: «به دلیل محبوبیت سری Fallout، این روزها شاهد ترافیک مجازی بیش از حد هستیم و البته به فکر منابع بیشتری برای مدیریت این موضوع بودیم». مشکل اینجاست و ما در حال حاضر دائماً در حال بررسی وضعیت و بهبود عملکرد در سراسر شبکه هستیم. تیم ما بی وقفه برای رفع مشکلات کار می کند.»

پنج بازی در سری Fallout آنها به طور متوسط ​​روزانه 7300 کاربر منحصر به فرد دارند و در میان آنها Fallout 4 از سری Fallout نهایت استفاده را برده است. روزانه 20000 بازیکن بیشتر از بازی های قبلی آن را تجربه می کنند. Fallout یکی از بازی هایی است که همیشه توجه جامعه مودینگ ها را به خود جلب کرده است و جای تعجب نیست که Nexus Mods نیز تحت تاثیر این اتفاقات قرار بگیرد.

بخوانید  Corpse Party 2 Limited Edition پیش‌سفارش زنده برای سوییچ و پلی‌استیشن

بازی‌های سری Fallout سه جایگاه در لیست ۱۰ بازی برتر و دو مکان در فهرست ۵ بازی محبوب Nexus Mods را به خود اختصاص داده‌اند و تاکنون بیش از ۹۰ هزار مود برای Fallout 3، 4 و New Vegas در دسترس قرار گرفته‌اند. که بیش از 2 میلیارد دانلود ثبت شده است. به طور معمول، اکثر این مودها جزئیات کوچکی را به بازی ها اضافه می کنند، اما تیم FOLON همچنان در حال کار بر روی انتشار یک بسته الحاقی به نام Fallout: London است. زمان تکمیل این مود به دلیل آپدیت جدید Fallout 4 به تعویق افتاده است.

سری Fallout

مد Fallout: London در سال 2237 اتفاق می‌افتد و شهر لندن از نظر جدول زمانی بین دو بازی اول Fallout قرار می‌گیرد. پیش می آید. محتوای این بسته شامل 15 بخش مختلف در نقشه ای به اندازه بازی پایه است Fallout 4 متناسب است. هر یک از این ولسوالی ها دارای ویژگی های متفاوتی با سایرین بوده و شامل 7 ناحیه کوچکتر دیگر می باشد. این پروژه توسط بسیاری از توسعه دهندگان مستقل در حال پیاده سازی است که سعی در ایجاد یک بازی کامل و مجزا به عنوان پروژه بعدی خود دارند.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر