بازی جدید Gloomhaven Dev در همان روز اعلام و به تعویق افتاد

استودیو سازنده بازی Gloomhaven 2019، Flaming Fowl، امروز بازی جدید خود را به نام Ironmarked معرفی کرد، اما در حالی که یک نسخه نمایشی استیم دارد، استودیو انتشار کامل آن را به‌طور نامحدود به تعویق انداخته است.

کریگ عمان، مدیر عامل شرکت در بیانیه‌ای به VGC گفت که Flaming Fowl بیش از یک سال بر روی Ironmarked کار می‌کرد تا اینکه ناشر آن تابستان گذشته به‌طور غیرمنتظره آن را کنار گذاشت. استودیوی Ironmarked از ماه آگوست به صورت شخصی تامین مالی می‌کرد و مجبور شد تولید را متوقف کند و بیش از نیمی از توسعه‌دهندگان خود را اخراج کند.

متأسفانه، عمان توضیح داد که از آن زمان بازی را برای ناشران مختلف عرضه کرده است، اما نتوانسته معامله ای را تضمین کند. او اشاره می کند که محتمل ترین دلیل این است که Ironmarked یک عنوان متوسط ​​است، زیرا حدود 6 میلیون دلار درخواست می کرد. با این حال، ناشران تنها به دنبال امضای بازی هایی با قیمت چند صد هزار دلاری یا بین 20 تا 40 میلیون دلار بودند.

او توضیح داد: «به محض اینکه Gloomhaven را تمام کردیم، Ironmarked را امضا کردیم. ما چندین پیشنهاد داشتیم. اما یک سال و نیم بعد به همان ناشران برگشتیم و آنها به ما گفتند که دیگر به دنبال پروژه هایی مانند این نیستند.

عمان کسانی را که از دمو لذت بردند تشویق کرد که Ironmarked را به Steam اضافه کنند تا Flaming Fowl بتواند این ارقام را بگیرد و در آینده به ناشران ارائه دهد.

برخی از استودیوها به دلیل مشکلات مالی مجبور به اخراج کارکنان یا بسته شدن درب خود شده اند. با وجود اینکه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Steam است، استودیوی سازنده The Day Before اخیراً به دلیل شکست مالی و نقدهای ضعیف بازی تعطیل شد.

بخوانید  تصاویر جدید Deadpool 3 بازگشت یکی از دشمنان ولورین را تایید می کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر