تصاویر جدید Deadpool 3 بازگشت یکی از دشمنان ولورین را تایید می کند


تصاویر جدید از پشت صحنه Deadpool 3 منتشر شد و بازگشت یکی از دشمنان کلاسیک ولورین را تایید کرد.

از ابتدای ماه جاری، فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 3 پس از چند ماه تعطیلی بالاخره از سر گرفته شد و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتصاویر جدیدی از پشت صحنه Deadpool 3 فاش شده است که بازگشت شخصیت دیگری از فیلم را تایید می کند. بقیه اخبار شاید بخشی از داستان فیلم را فاش کند. با توجه به تصاویری که اخیراً از پشت صحنه Deadpool 3 فاش شده است، می توانیم شخصیت ویکتور کرید با نام مستعار Sabertooth را ببینیم.

هنوز مشخص نیست که باید منتظر کدام نسخه از این شخصیت باشیم. پیش از این، تایلر مین در نقش سابرتوث در فیلم مردان ایکس و سپس لیو شرایبر در فیلم مردان ایکس Origins: Wolverine بازی کرده بود. البته با توجه به تصاویر به نظر می رسد که باید منتظر بازگشت نسخه تایلر مین باشیم که در نهایت ظاهری متفاوت ارائه می کند. همچنین در بخشی از تصاویر سر او توسط ددپول بریده می شود تا بار دیگر بزرگسالی بودن فیلم تایید شود. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش راننده (توپیندر) لزلی اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش شرور اصلی و متیو مکفادین در نقشی نامشخص از جمله بازیگران حاضر در Deadpool 3 هستند و نقش آفرینی خواهند کرد.

بخوانید  رادیو جت ست در حال احیای رسمی است، اما نه با بازی خودش

Deadpool 3 برای 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول ددپول را نوشته بودند، نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشتند. برای Deadpool 3 با Zeb Wells، Reynolds و Levy.

تحریریه مجله بازی یک گیمر