برهنه بودن و بیهوش بودن در نتفلیکس Obliterated نقشی بود که سی. توماس هاول برای ایفای آن به دنیا آمد.


تا به حال، ممکن است آخرین کمدی اکشن نتفلیکس، Obliterated را دیده باشید. این سریال یک تیم از ماموران ویژه دولتی را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند بمب هسته‌ای را که تهدید به نابودی تمام لاس‌وگاس است، ردیابی کنند. مشکل این است که آنها این کار را بعد از یک شب مهمانی در لاس وگاس انجام می دهند، که در طی آن مقدار تکان دهنده الکل نوشیده و یک دسته مواد مخدر مصرف می کنند. به نظر می رسد یک دستور العمل برای موفقیت است، درست است؟

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای خفیفی برای فصل 1 بازی Obliterated است که در حال حاضر در نتفلیکس در حال پخش است.

مست ترین فرد تیم کسی نیست جز خود کارشناس بمب که فقط به نام هاگرتی شناخته می شود. توماس هاول (Red Dawn، ET، The Walking Dead) با بازی سی. توماس هاول (Red Dawn، ET، The Walking Dead)، نقش آفرینی هاگرتی ممکن است غافلگیرکننده باشد. اکنون فقط او در سریال کاملاً برهنه است، اما بیشتر فصل اول را نیز در یک بی‌حسی ناشی از مواد مخدر از بین می‌برد.

اگرچه ممکن است برای کسی که رزومه هاول را دارد نقشی غیرمنتظره به نظر برسد، جان هرویتز، یکی از مجریان برنامه Obliterated به GameSpot گفت که این نقش یک عمر برای این بازیگر بود.

شرحی ارائه نشده است

هورویتز گفت: «او یک مرد واقعاً باهوش و باهوش است که برای مدت طولانی در این تجارت بوده است. “لحظه ای که او مطالب هگرتی را خواند، گفت: “این برای من بسیار بزرگ خواهد بود. این شخصیتی است که شبیه هر چیزی است که تا به حال فرصت بازی کردنش را داشته ام. من این شخصیت را درک می کنم. می دانم با او چه کار کنم. . .”

بخوانید  امکان دریافت رایگان بازی Mafia از استیم

به گفته یکی از مجریان برنامه، آنچه بعد از آن انجام شد، اساساً «آخر هفته با رتبه R در برنیز» بود، زیرا خدمه او را در یک قایق بادی می‌کشیدند یا روی شانه‌های خود حمل می‌کردند. و البته، صحنه واقعاً نفرت انگیزی نیز وجود دارد که در آن همکارانش باید مدفوع او را در یک فواره لاس وگاس از او بشویند.

شرحی ارائه نشده است

هورویتز می‌گوید: «آنچه شگفت‌انگیز بود این بود که او را در قسمت اول بسیار خنده‌دار دیدم، بیرون رفت و همه چیز را نشان داد و همه آن‌ها را انجام داد و سپس چهار قسمت را پشت سر گذاشت که برای مدت طولانی بیهوش بود. “هگرتی در هر صحنه ای که هگرتی در آن بیهوش است، حضور دارد، او آنجاست، کارها را انجام می دهد. بنابراین، به عنوان یک بازیگر، این چالش وجود دارد که او باید بر آن غلبه کند. و خوشبختانه، او جعبه ابزار بزرگی از حقه ها را در کارنامه خود دارد. او توانست این چیزها را به لحظات تبدیل کند.”

برای هایدن شلوسبرگ، سه نفر دیگر از مجریان سریال، این یادآور پروژه دیگری بود که او و هورویتز نزدیک به دو دهه پیش نوشتند.

“کار کردن با سی. توماس هاول، من را به یاد نیل پاتریک هریس زمانی که ساخت هارولد و کومار به قلعه سفید رفتیم، انداخت. به یاد آوردن آن سخت است، اما در آن زمان، زمانی که هارولد و کومار را ساختیم، نیل هرگز کار خنده‌داری انجام نداده بود. شلوسبرگ گفت. “بنابراین شما او را به عنوان یک ستاره کمدی فکر نمی کردید. اما ما عمدا چیزی نوشتیم که می دانستیم برای او در این فیلم هیستریک خواهد بود. و همین طور در مورد سی. توماس هاول. من مدت زیادی است که او را می شناسم. آثار دراماتیک و چیزهای دیگر در طول سال‌ها. اما ما می‌دانستیم که او شخصیتی بسیار نمایشی، دیوانه و وحشی است. امیدواریم مردم این را تماشا کنند و شما بگویید: “وای، این سی. توماس هاول است که این کار را می‌کند؟ عالی”. !'”

بخوانید  سیستم مورد نیاز برای بازی 23 F1

بیایید همه امیدوار باشیم که Obliterated فصل 2 را دریافت کند، اگر فقط بتوانیم ماجراهای هاول را در نقش هاگرتی حتی بیشتر دنبال کنیم. تصور اینکه چگونه این شخصیت خاص می‌تواند پایین‌تر بیاید، دشوار است، اگرچه دیدن تلاش نویسندگان لذت بخش خواهد بود.

Obliterated اکنون در نتفلیکس در حال پخش است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر