باربی بالاخره به زودی پخش خواهد شد و در کنار نسخه ASL منتشر خواهد شد



برادران وارنر. فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ در ماه دسامبر برای پخش از طریق Max در دسترس خواهد بود 15 پس از اکران در سینما در 21 جولای. این فیلم بیش از 1.4 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته است که آن را به پرفروش‌ترین فیلم سال 2023 و برادران وارنر تبدیل کرده است. پرفروش ترین فیلم تا به امروز

علاوه بر این، باربی در مکس با نسخه ویژه زبان اشاره آمریکایی (ASL) شروع به کار خواهد کرد که لیلا حناومی مترجم ASL را در طول فیلم امضا می کند. این نسخه جایگزین فیلم را می توان در مکس به عنوان عنوانی مستقل یافت که با نماد زبان اشاره در هنر کلیدی آن مشخص شده است.

کیسی بلویز، مدیر عامل اچ‌بی‌او، گفت: «مکس مقصد اصلی داستان‌گویی است، بنابراین اشتراک‌گذاری بزرگ‌ترین فیلم سال به زبان ASL، زبان اول برای بسیاری، باعث می‌شود که داستان به شیوه‌ای معنادارتر طنین‌انداز شود.» . و حداکثر محتوا ما با ارائه تفسیر زبان اشاره، بر پیام شمول فیلم استوار می‌شویم و تجربه تماشای منحصربه‌فردی را برای جامعه ناشنوایان فراهم می‌کنیم تا با خانواده و دوستان خود از آن لذت ببرند.»

مارگو رابی در نقش باربی، در کنار رایان گاسلینگ در نقش کن، در حال کاوش در انتقال از باربیلند به دنیای واقعی است. از بازیگران آن می توان به ویل فرل، سیمو لیو، کیت مک کینون، آمریکا فررا، مایکل سرا و عیسی رای اشاره کرد.

از زمان موفقیت این فیلم، گرویگ کارگردان/نویسنده و ستاره رابی گفته اند که هیچ برنامه ای برای دنباله باربی ندارند. با P.A.رابی توضیح داد که چگونه “ما همه چیز را در این یکی گذاشتیم” و اینکه قرار نبود “سه گانه” باشد. او افزود: قرار دادن همه چیز در این فیلم عالی بود، بنابراین نمی توانم تصور کنم که چه اتفاقی می افتد.

بخوانید  The Legend of Zelda: Tears Of The Kingdom's Master Sword در تیزر جدید به نظر تحقیر شده است

Max در حال حاضر با قیمت 10 دلار در ماه با تبلیغات و 16 دلار در ماه برای طرح استاندارد بدون تبلیغات در دسترس است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر