نمایش شخصیت جدید در تصاویری از قسمت دوم سریال The Last of Us

نیل دراکمن کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلفی از سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه توسط کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شد. گوستاو سانتائولایاآهنگساز سری بازی Last of Ace مسئولیت ساخت موسیقی متن سریال را بر عهده داشت کارولین اشتراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رز لام آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی کار می کردند. این مجموعه توسط بخش تلویزیون سونی پیکچرز، شرکت بازی سازی ورد، کمپانی میتی مینت و استودیو بازی سازی ناتی داگ تولید شده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که HBO اولین تصاویر رسمی از قسمت دوم فصل اول سریال لایو اکشن The Last of Us را منتشر کرده است.این تصاویر شخصیت های ژول را با بازی های نقش آفرینی نشان می دهند. پدرو پاسکالالی با بازیگری بلا رمزی و تس با بازی آنا تورو آنها قسمت دوم را تحت عنوان Infected پرداخت می کنند کریگ مازن و سرب نیل دراکمن در 22 ژانویه پخش خواهد شد.

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین آنها در نقش مارلون از جمله بازیگرانی هستند که در سریال درام The Last of Us بازی می کنند.

بخوانید  ابراز نگرانی PCI-SIG از خطرات احتمالی استفاده از آداپتور تبدیل 12VHPWR

ترسناک بازمانده در حال تماشای موجودات آخرالزمانی از سری The Last of Us

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

مقاله مرتبط:

  • نقد و بررسی قسمت اول فصل اول سریال The Last of Us

شبکه HBO عکس های جدیدی از قسمت دوم فصل اول سریال The Last of Us منتشر کرده است که جواهر، الی و تس را در کنار یک شخصیت جدید نشان می دهد.

شوک تس پس از وقایع آخرین قسمت از قسمت اول سریال The Last of Us

فیلم جدیدی از The Last of Us نشان می دهد که جواهر، الی و تس به سفر خطرناک خود به خانه ایالتی قدیمی در بوستون ادامه می دهند. یکی از این تصاویر شخصیتی ناشناس را نشان می دهد که حکیم مسیحی، بازیگر اندونزیایی در این اقتباس تلویزیونی آخرالزمانی نقش او را بازی کرد. این شخصیت ممکن است با منشا ویروس مرتبط باشد، که طرفداران معتقدند از شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی منتشر شده است.