مهم ترین بازی های آوریل 1402 که نمی توانید از دست بدهید

لوگوی بازی Minecraft Legends

5- بازی Minecraft Legends

  • تاریخ انتشار: 29 آوریل
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری XS، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ

تیچیا هم نمرات نسبتا خوبی گرفت و این روزها می توانید به آنجا بروید.

تلاش لیان برای بقا در دنیای آخرالزمانی Resident Evil 4 Remake

2- Resident Evil 4 Remake

  • تاریخ انتشار: 4 آوریل
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری XS

در پایان، نظرات خود را در مورد بازی های این ماه با یک گیمر به اشتراک بگذارید و به ما بگویید که بیشتر منتظر کدام بازی هستید.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

رهبری گروهی از نیروها و اتخاذ تاکتیک های مناسب برای از بین بردن دشمنان، بخشی از روند کلی Minecraft Legends است و از نظر بصری، دنیایی را می بینیم که با بلوک های آشنای Minecraft ساخته شده است. این بازی از روز انتشار از طریق Gamepass در دسترس خواهد بود و می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی آن را تجربه کنید.

همزمان با انتشار نسخه های Xbox و Steam، قسمت Arena نیز برای بازی در دسترس خواهد بود که در آن باید با گروه های مختلف دشمنان مبارزه کنید.

آخرین بازی ماه که در 29 آوریل منتشر خواهد شد، Minecraft Legends است. Legends جدیدترین اسپین آف سری Minecraft است که در آن Piglins به جهان Overworld حمله کرده و آن را به مرز سقوط رسانده اند. بازیکنان باید به مبارزه با این دشمنان بروند و جهان را در تجربه ای که ترکیبی از استراتژی و عمل است نجات دهند.

بخوانید  تلاش ایندیانا جونز برای تغییر مسیر تاریخ در پوستر فیلم ایندیانا جونز 5

بازی سیفو سال گذشته منتشر شد و مدتی نسخه کنسول آن در انحصار پلی استیشن و نسخه پی سی در انحصار اپیک استور بود. این بازی در تاریخ 8 آوریل بر روی کنسول های Xbox و Steam منتشر خواهد شد. سیفو داستان یک کونگ فوکار را روایت می کند که باید از دشمنانش انتقام بگیرد. داستان بازی جزئیات خوبی دارد اما مبارزات سیفو جذابیت بیشتری دارد که می توانید با انواع تکنیک های کونگ فو با دشمنان مبارزه کنید و البته تجربه ای چالش برانگیز را در انتظار خود در نظر بگیرید.

پوستر بازی The Last of Us Part 1

3- نسخه PC بازی The Last of Us Part I

  • تاریخ انتشار: 8 آوریل
  • پلتفرم: PC

در ماه اول سال 1402 شاهد عرضه بازی های مهمی خواهیم بود; از Resident Evil گرفته تا Minecraft و آثار دیگر. به همین منظور در این ویدیو و مقاله به سراغ این بازی ها می رویم تا به بررسی کلی بپردازیم. بنابراین لطفا ابتدا ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بتوانیم بیشتر در مورد بازی ها صحبت کنیم:

The Last of Us Part I یک نسخه بهبود یافته از قسمت اول این سری است که هم از نظر بصری و هم برخی مکانیک های بازی را نسبت به نسخه اصلی بهبود بخشیده است. این بازی در زمان عرضه روی پلی استیشن 5 با استقبال خوبی مواجه شد و حالا کاربران رایانه های شخصی نیز می توانند از آن لذت ببرند.

بازی نفس گیر نبردهای سیفو

4- نسخه Xbox و Steam بازی سیفو

  • تاریخ انتشار: 8 آوریل
  • پلتفرم: Xbox One، Xbox Series XS و Steam

از نظر گرافیکی، نسخه بازسازی شده نسبت به نسخه اصلی پیشرفت زیادی داشته است و از نظر گیم پلی، اصالت کلی بازی حفظ شده و تازگی ها باعث شده تا شاهد تجربه مدرن و مدرن تری باشیم. . به طور کلی. در هر صورت، این نسخه بازسازی شده یکی از آن بازی‌هایی است که نمی‌توان آن را از دست داد و می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای بررسی در روزهای باقی‌مانده از تعطیلات نوروزی باشد.

بخوانید  معاملات جمعه سیاه Nintendo Switch - بهترین معاملات را بررسی کنید

بدون شک یکی از مهم ترین بازی های آوریل امسال چیزی نیست جز Resident Evil 4 Remake که امروز به طور رسمی منتشر شد. همانطور که در بررسی Resident Evil 4 Remake ما در یک گیمر خواندید، این بازسازی از کیفیت بالایی برخوردار است و Capcom توانسته چیزی را ارائه دهد که برای طرفداران قدیمی و کاربران جدید جذاب باشد.

جزیره زیبا در بازی مستقل Tchia برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی

بازی چیا

  • تاریخ انتشار: 1 آوریل
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

پس از کمی تاخیر، نسخه PC بازی The Last of Us Part I قرار است در تاریخ 8 آوریل منتشر شود، بنابراین پس از Nathan Drake و Elvi، این بار جوئل و الی از مجموعه های انحصاری سونی به پلتفرم PC باز خواهند شد. از قضا، The Last of Us Part I در زمان بسیار مناسبی منتشر شد. فصل اول سریال Last of Ace به تازگی به پایان رسیده است و افراد زیادی مشتاق تجربه کاری هستند که این سریال بر اساس آن ساخته شده است. به همین دلیل به خصوص افرادی که فرصت تجربه قسمت اول Last of Ace را نداشته اند می توانند از این بازی لذت ببرند.

در این ویدیو و مقاله به معرفی مهم ترین بازی هایی می پردازیم که در ماه آوریل عرضه می شوند.

اولین بازی بزرگ آوریل امسال Tchia است که در اول همان ماه برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن منتشر شد. Tchia همچنین از طریق سرویس Plus رایگان است و بازیکنان را با شخصیت اصلی به منطقه گرمسیری می برد تا پدر شخصیت را که به سرقت رفته است جستجو کنند. Tchia تجربه ای در سبک اکشن و ماجراجویی است و ویژگی بازی جالب آن Soul Jumping نام دارد. این ویژگی به بازیکنان اجازه می دهد تا بیش از 30 نوع حیوان و 100 شی مختلف را کنترل کرده و از آنها برای حل معماها و به طور کلی پیشروی در بازی استفاده کنند.

بخوانید  به یاد انیس واردا، مستند سفر 60 ساله اگنس واردا را تقدیم حضورتان می کنیم.
تحریریه مجله بازی یک گیمر