پخش تصویری جدید از بازی فانتزی جهان باز و AAA Studio Techland

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در حالی که Techland به پشتیبانی از Dying Light 2 Stay Human با به‌روزرسانی‌ها و افزونه‌های پولی ادامه می‌دهد، همچنین در حال کار بر روی یک بازی جدید AAA جهان باز است. Techland اخیرا تصویر مفهومی جدیدی را برای این پروژه بی نام منتشر کرده است که سال گذشته تایید شد که در حال توسعه است تا جزئیات بیشتری در مورد فضای فانتزی آن با طرفداران به اشتراک بگذارد.

در توییتی که این اثر هنری را به اشتراک گذاشت، Techland توضیح داد که در تلاش است تا یک بازی قانع‌کننده داستان محور AAA ایجاد کند که بهترین جنبه‌های گیم‌پلی را که استودیو به آن می‌شناسد، ترکیب و ارائه دهد. در تصویر هنری مفهومی، یک فیگور در حال بالا رفتن از درخت دیده می شود و چشم انداز دور شامل یک قصر سلطنتی در نزدیکی یک آبشار است. همزمان تصویر ماه متلاشی شده را در آسمان می بینید و در زیر و در مناطق دورافتاده کویری با صخره های سنگی مرتفع دیده می شود.

Techland Studio به تازگی تصویر مفهومی جدیدی از پروژه فانتزی AAA بدون عنوان خود را به اشتراک گذاشته است.

جدای از اینها، هیچ جزئیاتی در مورد پروژه فوق العاده استودیو Techland منتشر نشده است. با این حال، سازندگان برجسته لهستانی در حال کار بر روی این بازی هستند، از جمله کارگردانان ارشد داستان، Karolina Stakira و Arkadiusz Borowicz، که قبلا روی The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt کار کرده بودند. ماریو مالتزوس، مدیر خلاق این پروژه، پیش از این روی بازی های Mad Max و Middle-Earth: Shadow of Mordor کار کرده است.

بخوانید  فیگما حلقه الدن آینده با زره نمادین گرگ خشمگین می آید

دنیای بی نظیر بازی و فانتزی استودیو Techland