فیگما حلقه الدن آینده با زره نمادین گرگ خشمگین می آید

فیگما جدید Elden Ring Figma در راه است که این بار با الهام از زره پرچمدار بازی یعنی Raging Wolf الهام گرفته شده است. طرفداران این لباس را به عنوان زره پوشیده شده توسط شخصیت بازیکن، The Tarnished، در تریلرهای رسمی و ویدیوهای گیم پلی می شناسند. مانند سایر کلکسیون های Figma، فیگور 6.5 اینچی Elden Ring Raging Wolf دارای واترمارکی با جزئیات بسیار زیاد روی زره ​​و لوازم جانبی و مفصل بندی فراوان برای ژست گرفتن است.

شرحی ارائه نشده است

اگر Elden Ring را بازی کرده باشید، می‌دانید که این بازی چقدر سفارشی‌سازی را به بازیکنان ارائه می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد نسخه‌های خود را بر اساس سلاح‌ها، طلسم‌ها و توانایی‌هایی که در حین کاوش در سرزمین‌های بین جمع‌آوری می‌کنند، ایجاد کنند، و مجسمه گرگ خشمگین ادای احترام می‌کند. ایجاد تنوع با افزودن چندین ضمیمه سلاح بر اساس تسلیحات درون بازی مانند شمشیر حرامزاده، سپر آهنی گرد، تیغه های دوقلو، و شمشیر بزرگ ماه سیاه، و همچنین آیتم های مشعل و ویال اشک زرشکی. سپر گرد آهنی و غلاف شمشیر حرامزاده را می توان به پشت شکل وصل کرد. همچنین شامل یک پایه عمل برای ثبات بیشتر است.

آلبوم عکس

Elden Ring Raging Wolf Figma در ژوئن 2025 عرضه می‌شود و اکنون پیش‌سفارش با قیمت 130 دلار از Entertainment Earth در دسترس است. این رقم در آمازون نیز فهرست شده است، اما در حال حاضر به فروش رسیده است، اگرچه انتظار داریم پیش‌سفارش‌ها دوباره در برخی مواقع در دسترس باشند.


چندین فیگور دیگر Elden Ring نیز برای پیش‌سفارش در دسترس هستند، از جمله مینی‌های زیبای SH Figuarts از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران Malenia، Ranni، و Blaidd.

  • پیش خرید Malenia، Blade of Miquella SH Figuarts Mini – 30 دلار
  • پیش خرید Blaidd the Half-Wolf SH Figuarts Mini – 30 دلار
  • پیش خرید Ranni the Witch SH Figuarts Mini – 30 دلار
بخوانید  فروش بازی Final Fantasy 7 Rebirth با افت 90 درصدی مواجه شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر