فروش بازی Final Fantasy 7 Rebirth با افت 90 درصدی مواجه شد

طبق یک گزارش جدید، فروش بازی Final Fantasy 7 Rebirth در ژاپن به 24482 نسخه در یک هفته کاهش یافته است.

مجله Famitsu در جدیدترین گزارش خود از کاهش 90 درصدی فروش بازی Final Fantasy 7 Rebirth در ژاپن خبر داد. فروش این اثر در بازه زمانی 14 تا 20 مارس (4 تا 10 اسفند) به 24482 نسخه رسید. مجموع فروش بازی در هفته دوم انتشار به 287138 نسخه رسید و قبل از آن در هفته اول با فروش 262656 نسخه در صدر فهرست قرار داشت.

با توجه به استقبال بسیار خوب منتقدان و طرفداران از بازی Final Fantasy 7 Rebirth، می توان این آمار را برای بازیکنان تکان دهنده دانست. طبیعتا این آمار با فروش نسخه های قبلی این گروه در ژاپن همخوانی داشت. این بازی که در تاریخ 10 اسفند (29 بهمن) برای پلی استیشن 5 منتشر شد، در حال حاضر به عنوان “بازی پیشنهادی متاکریتیک” نامگذاری شده است. نسخه بتای Rebirth نیز که در اوایل فوریه در دسترس کاربران قرار گرفت، بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرد.

یوشینوری کیتاسهمدیر بازی دلیل موفقیت بازی Final Fantasy 7 Rebirth را با انتشار انحصاری آن بر روی پلی استیشن 5 عنوان کرد. او مدعی شد که ماهیت پلتفرم این اثر امکان توسعه یکپارچه‌تر آن را فراهم می‌کند، در غیر این صورت طراحی بازی می‌تواند «طولانی کند». یک گام بزرگ به عقب.”

پوستر Final Fantasy 7 Rebirth

Final Fantasy 7 Rebirth دومین قسمت از سه گانه این مجموعه است و Final Fantasy 7 Remake 2020 مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. در خبری دیگر، اعلام شده است که توسعه نسخه PC بازی Final Fantasy 16 در «مراحل نهایی» بهینه سازی قرار دارد. نائوکی یوشیداسازنده Square Inks ادعا کرد که نسخه بتا این اثر “دور نیست” و کمتر از یک سال دیگر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. Final Fantasy 16 در ژوئن 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر شد.

بخوانید  بازی Astro Bot جدیدی در راه است

ماه گذشته اسکوئر انیکس برنامه خود را برای ایجاد تغییرات جدید و کلی در روند توسعه کسب و کارهای مختلف اعلام کرد. تاکاشی کیریو او مدعی شد که این تغییرات در بهار 2024 آشکار خواهد شد. گزارش ها و سایر اخبار حاکی از آن است که این تغییرات در ماه آوریل فاش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر