پایان جزیره مرده 2

پس از سال ها تاخیر و تغییرات در استودیوی سازنده در چندین نوبت، ساعاتی پیش Deep Silver رسما تایید کرد که مراحل ساخت بازی Dead Island 2 به پایان رسیده و ظاهراً بازی طلایی است.

Deep Silver تایید کرد که مراحل ساخت بازی اکشن Dead Island 2 به پایان رسیده است و این بازی یک هفته زودتر از تاریخ اعلام شده قبلی منتشر خواهد شد.

به این ترتیب، زمان انتشار Dead Island 2 با بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیوی Respawn که اخیراً تا 28 آوریل به تعویق افتاد تداخلی ایجاد نخواهد کرد و بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا قبل از شروع بازی، دنیای پر از زامبی ها را از Dead Island 2 تجربه کنند. زمان برای یک ماجراجویی حماسی در جهان است. جنگ ستارگان در دسترس خواهد بود.

تمامی بازیکنانی که یک نسخه دیجیتالی از بازی را خریداری کنند، در هنگام راه اندازی، Memories of Banoi Bundle را دریافت خواهند کرد که شامل دو سلاح منحصر به فرد و چندین مهارت است. محتویات پست الحاقی یا Season Pas بازی، دو بسته برای دریافت شخصیت‌های قابل بازی جدید و بسته سلاح پالپ که شامل چندین سلاح مختلف و قدرتمند و همچنین یک تپانچه و یک گرز طلایی است، محتوای انحصاری در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. نسخه طلایی گران قیمت بازی.

بازی جزیره مرده 2

داستان بازی Dead Island 2 بازیکنان را در یک دنیای باز گسترده پر از زامبی های سانفرانسیسکو و لس آنجلس قرار می دهد. فرار از قرنطینه بزرگ ایالت بحران زده کالیفرنیا در قالب قسمت داستانی و قسمت مشارکتی سه طرفه بازی، هدف اصلی بازیکنان خواهد بود و در طول مسیر، حملات تسلیحاتی و نیروهای زیادی صورت خواهد گرفت. برای این منظور موجود است.

بخوانید  جالب ترین رویدادهای روز سوم CES 2024; از لپ‌تاپ‌های بدون صفحه‌نمایش گرفته تا گوشی‌های دارای تغییر رنگ

در ابتدا استودیوی آلمانی Yager Productions که بازی Spec Ops: The Line را ساخته بود، پس از تصمیم تیم بازی Techland برای ساخت بازی Dying Light در سال 2012، توسعه این پروژه را بر عهده گرفت. توسعه در این استودیو نتیجه چندانی نداشت. و در سال 2016 Deep Silver از انتقال مراحل ساخت بازی به Sumo Digital خبر داد. پس از لغو ساخت این نسخه از بازی، بالاخره استودیوی New Dambuster مراحل ساخت بازی را از ابتدا آغاز کرده و طرفداران می توانند در نهایت حدود دو ماه دیگر نتیجه کار این تیم را ببینند.

استودیو Dambuster که از سال 2019 به عنوان سازنده ریبوت این بازی شناخته می شود، همچنین اعلام کرد که بازی Dead Island 2 به جای 28 آوریل 2023 (8 می 1402) در نهایت در 21 آوریل 2023 در دسترس خواهد بود. طرفداران این سری روی رایانه شخصی از طریق Epic فروشگاه بازی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S قرار داده شده است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر