بزرگترین بازی های آینده که می توانید همین الان با تخفیف پیش خرید کنید

اگر مشتاقانه منتظر هستید Destiny 2: Lightfall در نظر بگیرید که یک نسخه از آن را قبل از عرضه در 28 فوریه با قیمت 42 دلار رزرو کنید که نسبت به 50 دلار قبلی کاهش یافته است. علاوه بر پس انداز چند دلاری، یک جایزه Exotic Ghost و Legendary Emblem نیز دریافت خواهید کرد. سایر تخفیف های قابل توجه عبارتند از قلب اتمی برای 49 دلار، The Elder Scrolls Online Necrom برای 34 دلار و سقوط قرمز برای 59 دلار

یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2023 است The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, و در حال حاضر می توانید دنباله آن را فقط با 60 دلار با استفاده از کد تبلیغاتی پیش خرید کنید GMSPTZLDA. اگر به دنبال یک بازی سوییچ هستید که کمی زودتر راه اندازی شود، بررسی کنید بازگشت کربی به سرزمین رویایی، که از 24 فوریه فروخته می شود و به قیمت 49 دلار به فروش می رسد (زمانی که از کد تبلیغاتی استفاده می کنید GMSPTKRB).

سال گذشته شاهد عرضه چندین بازی پرمخاطب مانند Elden Ring و Horizon Forbidden West بودیم، اما سال 2023 می تواند حتی هیجان انگیزتر باشد. از دنباله‌ها و بسط‌های مورد انتظار گرفته تا ماجراجویی‌های کاملاً جدید، کمی از همه چیز در افق وجود دارد. و در حالی که پیش‌سفارش بازی‌ها همیشه بهترین راه برای به دست آوردن یک معامله نیست، این مورد در مورد بازی‌هایی که در اینجا گردآوری کرده‌ایم صدق نمی‌کند. بیش از 15 بازی بزرگ آینده در حال حاضر در فروش هستند.

بخوانید  بازی Alan Wake 2 بسته الحاقی رایگان خواهد داشت

بهترین پیشنهادات پیش‌سفارش

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.