میراث هاگوارتز – نحوه استفاده از نفرین های نابخشودنی و عواقب استفاده از آنها


میراث هاگوارتز شما را به جای یک دانش آموز سال پنجم در مدرسه قرار می دهد و برای اولین بار جادو یاد می گیرد. اگرچه بسیاری از طلسم های دیگر در دسترس هستند، شما توانایی یادگیری و استفاده از آنها را دارید سه نفرین نابخشودنی؛ کروسیو، ایمپریو و آوادا کداورا. کروسیو باعث درد شدید کسی می شود، ایمپریو او را کنترل می کند و آوادا کداورا می کشد. استفاده از این جادوها در دنیای میراث هاگوارتز غیرقانونی است، اما این بدان معنا نیست که در صورت تمایل نمی توانید آنها را در اختیار داشته باشید. در اینجا نحوه یادگیری نفرین های نابخشودنی و عواقب بالقوه استفاده از آنها آورده شده است. چند اسپویل داستان در زیر.

عواقب جادوی سیاه

در مورد عواقب استفاده از جادوی سیاه، واقعاً هیچ کدام وجود ندارد. هیچ سیستم اخلاقی در میراث هاگوارتز یا انتخاب هایی که به مسیرهای مختلف منتهی می شود وجود ندارد. هر NPCهایی که هنگام استفاده از آنها همراه شما هستند ممکن است واکنشی شوکه کننده داشته باشند و ممکن است شما را به خاطر استفاده از آنها به طور شفاهی سرزنش کنند، اما هیچ تنبیه بازیگوشی در کار نخواهد بود.

در حال پخش: هر آنچه باید در مورد میراث هاگوارتز بدانید

نمی‌توان از نفرین‌ها در زمین‌های هاگوارتز استفاده کرد. در مورد آخر بازی به عنوان یک کل، جادوها برای هیچ دستاورد/تروفی مورد نیاز نیستند و استفاده از آنها مانع از باز کردن قفل هیچ یک از آنها نمی شود. آنها برای موفقیت/جایزه یادگیری همه جادوها و همچنین برای تکمیل خط جستجوی سباستین سالو مورد نیاز نیستند.

من شکنجه میکنم

شما می‌توانید در طول بخش پاییز بازی، هنرهای تاریک، از جمله نفرین‌های نابخشودنی را شروع کنید. این هنرها به‌عنوان بخشی از تلاش‌های سباستین سالو یاد می‌شوند، که وقتی در خانه خانوادگی او تسلیم شوید و خواهرش را به عنوان بخشی از آن ملاقات کنید، به طور جدی شروع می‌شود. از داستان اصلی هنگامی که این تلاش کامل شد، باید با سباستین در قلعه پس از دعوای او با دوستش، شوم، صحبت کنید. در طول این گفتگو، سباستین کروسیو را مطرح می کند و در مورد تلاش برای یافتن اسکریپتوریوم اسلیترین صحبت می کند.

پس از صحبت با او، او شما را جغد می کند و تلاش جانبی “در سایه مطالعه” را آغاز می کند، جایی که شما اولین نفرین نابخشودنی، کروسیو را یاد خواهید گرفت. شما، شوم، و سباستین همگی وارد Slytherin’s Scriptorium می شوید. پس از حل چند پازل شماره گیری مار، که در آن باید نمادهای روی درها را با نمادهای روی صفحه با محدودیت زمانی مطابقت دهید، در راهروی گیر می افتید که در آن شخصی باید طلسم کروسیو را روی شخصی بیاندازد. یکی دیگر برای ادامه دادن. .

شوم از طلسم دوباره امتناع می ورزد و هشدار می دهد که هر کس از آن استفاده کند برای همیشه زخم خواهد شد، بدتر از کسی که آن را دریافت می کند. سباستین می‌گوید که کاملاً مطمئن است که می‌داند چگونه آن را انتخاب کند و از او می‌پرسد که آیا می‌خواهید آن را یاد بگیرید و روی او استفاده کنید یا آن را روی شما امتحان کنید. گزینه سومی نیز وجود دارد، که در آن می توانید طلسم را یاد بگیرید، اما همچنان اجازه دهید سباستین این کار را با شما انجام دهد. اگر می خواهید کروسیو را یاد بگیرید، باید یکی از دو گزینه ای را که در آن طلسم را یاد می گیرید، انتخاب کنید. سپس یک کتاب طلسم پیدا خواهید کرد و این تلاش جانبی تکمیل خواهد شد.

بخوانید  سیستم مورد نیاز Horizon Forbidden West; به 150 گیگابایت حافظه SSD نیاز دارد

امپراتوری

هر زمان که سباستین از شما می پرسد که آیا می خواهید جادوی تاریک را یاد بگیرید، اگر می خواهید این جادوها را بپذیرید.
هر زمان که سباستین از شما می پرسد که آیا می خواهید جادوی تاریک را یاد بگیرید، اگر می خواهید این جادوها را بپذیرید.

پس از تکمیل آزمایش دوم و پیشروی در زمستان، سباستین از شما می خواهد که در Undercroft با او صحبت کنید. او به شما اطلاع می دهد که کتاب طلسم که پیدا کردید حاوی اطلاعاتی در مورد مصنوعاتی است که می تواند نفرین های جادوی تاریک را برگرداند که می تواند خواهرش را نجات دهد. بعد از مدتی پیام دیگری برای شما ارسال می کند.

دفعه بعد که با سباستین صحبت می کنیم، بخشی از یک ماموریت اصلی با عنوان “در سایه معدن” خواهد بود که در آن باید او را در Overlook Mine ملاقات کنید. با این حال، اینجا جایی نیست که شما نفرین نابخشودنی بعدی را یاد بگیرید. تقریباً همزمان با دریافت این جستجو، پیام دیگری از سباستین دریافت خواهید کرد که می گوید او فکر می کند یادگاری را پیدا کرده است که می تواند به آن کمک کند و از شما خواسته است که او را در یک دخمه نزدیک فلدکرافت ملاقات کنید.

در نیمه راه، سباستین به شما امپریو را آموزش می دهد که هدف را تحت کنترل کاربر قرار می دهد. اگر می خواهید Imperio را یاد بگیرید، باید گزینه ای را انتخاب کنید که سباستین آن را به شما آموزش می دهد. Imperio برای تکمیل این سیاهچال مورد نیاز نیست، بنابراین نیازی به استفاده از آن در اینجا ندارید، حتی اگر آن را یاد بگیرید. پس از یافتن یادگار، شوم از راه می رسد و برای بی پروایی سباستین فریاد می زند. پس از خروج از دخمه، به فلدکرافت که مورد حمله اجنه قرار می گیرد، باز خواهید گشت. بعد از اینکه آنها را شکست دادید، یک کات سین پخش می شود که در آن سباستین از امپریو استفاده می کند تا یک گابلین را از کشتن خواهرش باز دارد، اما عمو و خواهرش از اینکه او از جادوی تاریک استفاده کرده است ناراحت هستند. صحبت کردن با عموی سباستین این تلاش را تکمیل می کند و سباستین از شما می خواهد که او را در Undercroft ملاقات کنید، جایی که او می گوید به جستجوی یادگار ادامه خواهد داد.

Kedavra را باز کنید

Avada Kedavra به شما امکان می دهد فوراً هر دشمن غیر رئیس را بکشید.
Avada Kedavra به شما امکان می دهد فوراً هر دشمن غیر رئیس را بکشید.

پس از گذشت زمان کافی – برای من مدت کوتاهی پس از تکمیل تلاش سوم بود – سباستین دوباره به شما پیام می‌دهد و از شما می‌خواهد که او و آن را در خارج از فلدکرافت ملاقات کنید. شروع می شود “در سایه امید” جستجو. در اینجا شما با آن و سباستین درباره استفاده از Relic و «قربانی تاریک» صحبت می‌کنید، اما تمام اتفاقی که در اینجا می‌افتد این است که سباستین می‌گوید که اومینوس و آن را متقاعد می‌کند که شرکت کنند و بعداً پیام دیگری برای شما ارسال خواهد کرد.

بخوانید  تورنت چیست و چگونه از سرویس های تورنت استفاده کنیم

قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید، باید تلاش اصلی “وفاداری Lodgok” را قبل از دردسترس شدن قسمت بعدی این questline تکمیل کنید. شوم برای شما پیامی ارسال می کند که از شما می خواهد در دخمه ها ملاقات کنید زیرا سباستین غیرمنطقی و بی حوصله شده است. شروع می شود “در سایه یادگار” تلاش، جایی که می توانید Avada Kedavra را یاد بگیرید.

به دخمه نزدیک فلدکرافت برگردید، جایی که شما و Ominous باید به داخل بروید و سباستین را پیدا کنید. به داخل بروید تا تعداد زیادی Inferni را پیدا کنید که قرار است توسط سباستین کنترل شود. شوم برای دخالت در کار کارگردان بلک ترک می کند و پس از یافتن سباستین، عمویش از راه می رسد و دعوا شروع می شود. سباستین پس از شکست دادن عمویش سلیمان، آوادا کداورا را روی او انداخت. آنه قبل از رفتن تمام اینفرنی و کتاب طلسم را می سوزاند. سباستین از دخمه بیرون می دود، جایی که دوباره با او صحبت می کنید.

وقتی بیرون با سباستین صحبت می کنی، کنارش باش وقتی انتخاب دیالوگ به آنها داده می شود. در نهایت از شما می پرسد که آیا می خواهید آوادا کداورا را یاد بگیرید و باید بگویید می خواهید آن را یاد بگیرید در این مرحله سباستین نفرین کشتار را به شما آموزش می دهد. این خط جستجوی او را به پایان نمی‌رساند، اما به این معنی است که شما اکنون هر سه نفرین نابخشودنی را می‌شناسید.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر