نمودار فروش هفتگی بریتانیا: میراث هاگوارتز در اولین هفته انتشار در صدر قرار دارد

رتبه فعلی

رتبه قبلی اسم بازی برجسته 1 – میراث هاگوارتز هفته اول انتشار 2 2 خدای جنگ راگناروک – 3 1 فیفا 23 – 4 4 Mario Kart 8 Deluxe – 5 11 عبور حیوانات: افق های جدید بازگشت به لیست 10 بازی پرفروش 6 5 Call of Duty: Modern Warfare 2 – 7 3 نسخه بازسازی فضای مرده – 8 6 نینتندو سوییچ ورزشی – 9 7 نسخه نینتندو سوییچ Minecraft – ده 18 Super Mario Bros U Deluxe جدید بازگشت به لیست 10 بازی پرفروش

در ادامه جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی God of War Ragnarok رتبه دوم و بازی FIFA 23 نیز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند. در همین حال، Mario Kart 8: Deluxe و Animal Crossing: New Horizons به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

در هفته منتهی به 22 فوریه و اولین هفته انتشار بازی Hogwarts Legacy، شاهد اجرای عالی از آخرین ساخته استودیو Ulanche Software هستیم. هاگوارتز لگاسی توانست رکورد بهترین پرتاب را در میان دیگر بازی های دنیای هری پاتر به دست آورد. گذشته این عنوان موجود است هری پاتر و سنگ فیلسوف در سال 2001 اکران شد. جالب اینجاست که بهترین اکران هری پاتر و سنگ جادو در هفته اول اکران اتفاق نیفتاد، اما به دلیل هیاهوی ایجاد شده برای فیلم، شاهد بهترین ها بودیم. اجرای این بازی در هفته دوم

در ادامه می توانید نمودار فروش هفتگی انگلستان برای هفته منتهی به 22 فوریه را در یک گیمر مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نمودار فروش انگلستان

در هفته منتهی به 22 فوریه، هاگوارتز لگاسی با عملکرد قوی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت.

در نیمه دوم، بازی Call of Duty: Modern Warfare II ششم و نسخه بازسازی شده Dead Space (هفته سوم انتشار) نیز هفتم است. در پایان به حضور بازی Nintendo Switch Sports در رتبه هشتم و نسخه Nintendo Switch Minecraft و New Super Mario Bros U Deluxe در رتبه های نهم و دهم اشاره می کنیم.

در همین حال، میراث هاگوارتز دو درصد بهتر از هفته دوم هری پاتر و سنگ فیلسوف عمل کرد. عملکرد Hogwarts Legacy از این نظر عالی است که موارد ذکر شده فقط مربوط به فروش نسخه فیزیکی بازی است و شامل فروش نسخه دیجیتال نمی شود. همچنین مشخص شد که 82 درصد از کل فروش هاگوارتز Legacy مربوط به نسخه پلی استیشن 5 و 18 درصد مربوط به نسخه Xbox Series X است.این Xbox Series S بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم Amsterdam با بازی کریستین بیل و مارگو رابی