پاسخ امروز وردل (#592) – 1 فوریه 2023

خوشبختانه در ادامه این مقاله این را ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را حتی پایین‌تر بیان می‌کنیم، بنابراین اگر نمی‌خواهید خراب شوید، سرنخ‌های زیر را نخوانید.

پاسخ امروز وردل – 1 فوریه 2023

اگر آن سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل وردل 1 فوریه به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل به وردل امروزی… “رُمبل” است. مطمئناً کلمه دشواری نیست، اما کلمه ای که همه از آن استفاده نمی کنند یا حتی آن را یک صفت معمولی نمی دانند. امیدوارم هر بازیکنی بتواند امروز به روند وردل خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ممکن است اواسط هفته باشد، اما هنوز هیچ کاهشی در این قطار وردل وجود ندارد. ما بازگشته‌ایم تا در مورد درست کردن Wordle کمک بیشتری به افراد نیازمند ارائه کنیم. این بار با پاسخ در 1 فوریه کمک می کنیم. این اولین روز ماه است و شما می خواهید با قدرت شروع کنید. خوشبختانه، پاسخ امروز نسبتا ساده است، اما اغلب در زندگی روزمره استفاده نمی شود. اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، احتمالاً به دنبال سرنخ هایی هستید.

ما با دو نکته که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود شروع می کنیم، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • سرنخ 1: این کلمه را می توان به عنوان توبیخ با عصبانیت کسی یا چیزی تعریف کرد. مترادف این کلمه “اخطار” است.
  • نکته 2: این کلمه دارای یک مصوت در وسط کلمه است. تکرار حروف در این کلمه وجود ندارد. این کلمه با “s” شروع می شود.
بخوانید  سیستم جدید دریبل و شوت در تریلر گیم پلی بازی FIFA 23
تحریریه مجله بازی یک گیمر