هنگامی که وودی از Toy Story درد را ایجاد می کند، مرگ و میر مورتال کمبت متفاوت است



یک مود Mortal Kombat 1 پس از نشان دادن وودی از Toy Story با استفاده از یکی از مرگ‌های وحشتناک کونگ لائو برای پاره کردن Sulley از Monsters Inc در فضای مجازی پخش شد. این ویدیو انواع بدگویی‌هایی را که گیمرهای رایانه شخصی می‌توانند با یک بازی اصلاح شده انجام دهند – حتی با وجود این مدها نشان می‌دهد. به طور بالقوه دوران کودکی را خراب می کنند.

ویدئوی اولیه نشان می‌دهد که وودی در مبارزه با سالی که بر روی جنگنده ریکو قرار گرفته بود، برتری می‌یابد. این مد به طرز شگفت انگیزی به خوبی انجام شده است، به طوری که کلاه گاوچران وودی جایگزین کلاه تیغ کونگ لائو شد و جسی از Toy Story 2 به عنوان یک مبارز Kameo ظاهر شد.

این ویدئو در اصل از جی لامبو، حسابی که بیشتر ویدیوهای بازی تغییر یافته را در فیس بوک پست می کند. این مد Dreamworks vs Pixar توسط Gaming YouTuber است کفش برشته شده، که نان و کره اش با تغییر شخصیت های محبوب دوران کودکی بازی های محبوب را «ویران می کند». او همچنین یک مود Rick & Morty vs Family Guy را برای Mortal Kombat 1 منتشر کرد و همچنین بسته‌های مود زیادی را برای سایر بازی‌های رایانه‌های شخصی موجود منتشر کرد. در پاترئون خود.

ویدیوهای Toasted برخی از شخصیت‌های دیگر پیکسار را که از طریق مدهای آن در دسترس هستند، نشان می‌دهند، از جمله شخصیت‌هایی از The Incredibles، Inside Out، Turning Red و حتی کارل فردریکسن پیر از Up. را فراموش نکن طرف Dreamworks از مد یا – بله، البته، شرک در آن وجود دارد.

بخوانید  انتصاب مدیر عامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای

تحریریه مجله بازی یک گیمر