هنری کاویل در اولین تریلر وزارت جنگ غیرقانونی نازی ها را می کشد


لاینزگیت اولین تریلر فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با بازی هنری کاویل و کارگردانی گای ریچی را منتشر کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم اکشن جاسوسی گای ریچی در جنگ جهانی دوم منتشر شد. Lionsgate اولین تریلر فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را منتشر کرده است که در آن هنری کاویل یک تیم نخبه را رهبری می کند تا عملیات مخفیانه ای را علیه آلمان نازی انجام دهند و در طول تریلر شاهد صحنه های اکشن متعدد و یک کمدی به سبک گای ریچی هستیم که نوید می دهد. . کار جالبی است و در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنری کویل، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الوز، هیرو فاینس تیفین، بابز اولسانموکون، فیشر استیونز، فردی فاکس، کارلوس باردم و تیل شوایگر، از جمله بازیگران حاضر در فیلم وزارت جنگ غیرقانونی هستند و به ایفای نقش پرداختند. گای ریچی، کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو قسمت شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان، کارگردانی و نگارش فیلمنامه وزارت جنگ غیرقانونی را بر عهده داشته است. .

این فیلم از وقایع واقعی الهام گرفته شده و ترکیبی از وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا، و داستان های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ در طول جنگ جهانی دوم است که داستان اولین نیروهای ویژه بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم را دنبال می کند. یک ماموریت مخفی آنها قرار است کاری خطرناک انجام دهند. علاوه بر این، پل تاماسی، اریک جانسون و آرش عامل به ریچی در نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمک کردند.

بخوانید  احتمال انتشار Palworld برای پلتفرم های جدید قوی تر می شود

هنری کویل در بخش جنگ جنتلمن

Operation Fortune: Ruse of War با بازی جیسون استاتهام و The Covenant با بازی جیک جیلنهال، فیلم‌های گای ریچی در سال ۲۰۲۳ هستند و او اخیراً یک فیلم اکشن بدون عنوان را کارگردانی کرده و با هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس همکاری کرده است. گای ریچی همچنین قرار است در فیلم Fountain of Youth با جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، بازی کند. ایزا گونزالس و Domnell Gleeson را برای اپل کارگردانی کرد.

فیلم وزارت جنگ غیرقانونی در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) اکران خواهد شد. همچنین طرفداران ریچی می توانند منتظر پخش سریال The Gentlemen در ماه مارس سال جاری (مارس یا آوریل) از نتفلیکس باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر