نیکلاس هولت و تونی کولت در جدیدترین فیلم کلینت ایستوود

نیکلاس هولت اخیراً در کمدی ترسناک یونیورسال پیکچرز به نام رنفیلد بازی کرده است و همچنین در فصل 3 سریال Hulu The Great که در ماه مه اکران می شود نیز دیده می شود. تونی کولت اخیراً در سریال Prime Video The Power و در فیلم Mafia Mama به کارگردانی ظاهر شد کاترین هاردویک نقش ایفا کرد. او در فیلم میکی 17 حضور دارد بونگ جون هو او هم بازی می کند.

کلینت ایستوود در کنار آدام بونمن، تیم مور، جسیکا میر و اسکنا مات به عنوان تهیه کننده آثار منصفه شماره 2 و الن گلداسمیت وین و جرمی بل مسئولیت تولید اجرایی آن را بر عهده دارند. این فیلم توسط برادران وارنر ساخته شده است، شرکتی که کلینت ایستوود سابقه طولانی در آن دارد. اوایل سال جاری، Discussing Film گزارش داد که هیئت داوران شماره 2 احتمالاً آخرین پروژه بازیگر و کارگردان افسانه ای خواهد بود.

فیلم هیئت منصفه شماره 2 در قالب یک اثر مهیج و قانونی، داستان یک هیئت منصفه با بازی نیکلاس هولت را در جریان یک دادگاه قتل دنبال می کند که متوجه می شود ممکن است او باعث مرگ قربانی شده باشد. سپس این هیئت منصفه باید بین فریب دادن هیئت منصفه برای نجات خود یا افشای حقیقت یکی را انتخاب کند. تونی کولت به عنوان دادستان این پرونده انتخاب شد. کلینت ایستوود این فیلم را بر اساس داستانی از جاناتان آبرامز جهت دار

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که دو بازیگر از هیئت داوران شماره 2 (عضو شماره 2 هیئت داوران) شناسایی شدند. نیکلاس هولت و تونی کولت برای بازی در فیلم بعدی و احتمالا آخرین فیلم قرارداد امضا کنید کلینت ایستوود هستند. به گزارش هالیوود ریپورتر، مراحل انتخاب بازیگران این فیلم چندین ماه به طول انجامید. تولید این فیلم از اواسط ژوئن 2023 آغاز خواهد شد و اولین فیلم کلینت ایستوود پس از Cry Macho خواهد بود.

بخوانید  بهترین معاملات PS5 موجود در حال حاضر: صرفه جویی در بازی ها، لوازم جانبی و موارد دیگر

نیکلاس هولت و تونی کولت بازیگران تریلر حقوقی Juror No. 2 برای کارگردانی کلینت ایستوود انتخاب شدند.

همانطور که در این گزارش اشاره شد، ظاهراً کلینت ایستوود قصد دارد پس از اکران هیئت منصفه شماره 1 به طور کامل بازنشسته شود. شروع. این باعث می شود که کلینت ایستوود یکی از قدیمی ترین فیلمسازان فعال باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر