بهترین اندروید باکس برای پخش کننده فیلم

تماشای فیلم در تلویزیون

شرایط لازم برای تماشای فیلم

تماشای فیلم و سریال یکی از اصلی ترین سرگرمی های روزانه ماست، اما این کار در عمل با مشکلات زیادی همراه است، به طوری که بسیاری از مردم آن را متوقف می کنند! راه حلی ساده و ارزان برای تماشای فیلم و سریال به راحتی و بدون دردسر خرید باکس اندروید شرق قبل از بحث در مورد برنامه های اندروید باکس، بیایید ببینیم چگونه در حالت عادی فیلم تماشا کنیم؟!

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

پاسخ به این سوال مثبت است.

همه این موارد اندروید باکس نت باکس را به گزینه ای عالی برای تماشای فیلم و سریال تبدیل می کند. البته امکانات نت باکس به Filmland محدود نمی شود و امکانات دیگری مانند لانچر اختصاصی و اپ استور را در اختیار شما قرار می دهد.

در واقع اندروید باکس ها راه حلی ایده آل برای حل مشکل تماشای فیلم در تلویزیون هستند. علاوه بر این، از آنجایی که آنها به سیستم عامل اندروید مجهز هستند، امکان نصب برنامه های مختلف پخش فیلم مانند نتفلیکس وجود دارد. با این حال، با این وضعیت اینترنت، استفاده از این اپلیکیشن ها برای تماشای مستقیم از اینترنت عملا غیرممکن است.

گزارش پایان اطلاعیه

با اپلیکیشن Filmland، نیازی به انجام هیچ یک از مراحل بالا نخواهید داشت. کافیست نت باکس خود را روشن کنید و نام فیلم یا سریال مورد نظر خود را در Filmland جستجو کنید و روی دکمه Play Now کلیک کنید.

  • دیگر نیازی به دانلود فیلم ندارید. همانطور که در بالا گفتیم، Android Box دستگاهی برای پخش محتوا نیست. شما می توانید فیلم مورد علاقه خود را در هر زمان تماشا کنید. حتی نگرانی در مورد تمام شدن حافظه دیگر ضروری نیست.
  • شما نیازی به خرید اشتراک در سایت های مختلف نخواهید داشت. اپلیکیشن فیلم لند یکی از خدمات انحصاری و رایگان نت باکس است و آرشیو فیلم ها و سریال های آن بسیار بزرگ و کامل می باشد. حتی اگر فیلمی می‌خواهید و نتوانستید آن را در Filmland پیدا کنید، فقط به ما اطلاع دهید و ما آن را به سرعت اضافه می‌کنیم.
  • نیازی به جستجوی زیرنویس های مختلف و امتحان کردن آنها نیست. تمامی فیلم‌ها و سریال‌های فیلم‌لند با زیرنویس فارسی همگام‌سازی شده در دسترس هستند و نیازی به کار اضافی نیست.
بخوانید  The Nun 2 اولین جزئیات بازگشت والاک را فاش می کند

اینجا جعبه اندروید است نت باکس این قابلیت متمایز شدن از سایر باکس های اندروید موجود در بازار را دارد. نت باکس از ابتدا برای استفاده خانواده های ایرانی طراحی شده است و به یک سخت افزار محدود نمی شود.

با اندروید باکس و نت باکس همان فیلم را سرگرم کننده تر تماشا کنید

نت باکس شاین و پرایم

3- پس از این مرحله، برای دانلود فیلم های با کیفیت خوب باید اتصال اینترنتی مناسب داشته باشید. بالاخره تلویزیون چه فایده ای دارد که کیفیت فیلم خوب نباشد. بعد از این مراحل و در صورت داشتن اینترنت می توانید فیلم یا سریال را دانلود کنید.

در این مطلب خواهید دید که اندروید باکس می تواند راه حل خوبی برای تماشای فیلم و سریال باشد اگر اهل فیلم و تلویزیون باشید.

در این مرحله بالاخره می توانید فیلم را تماشا کنید. اما آیا راهی برای تماشای همان فیلم یا سریال بدون گذراندن این مراحل و شاید حتی بدون پرداخت حق اشتراک وجود دارد؟

مهمترین وجه تمایز نت باکس در خدمات انحصاری آن است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. خدماتی مانند اپلیکیشن ها Filmland برای تماشای رایگان فیلم و سریال برنامه خارجی، Music Land برای پخش انواع موسیقی ایرانی و خارجی در تلویزیون و اپلیکیشن کانال برای تماشای هرگونه محتوای غیر سینمایی.

اپلیکیشن فیلم لند، ساده ترین راه برای تماشای فیلم و سریال خارجی در تلویزیون

اندروید باکس دستگاهی مجهز به سیستم عامل اندروید است که با اتصال به اینترنت می توان انواع محتوای صوتی و تصویری را استریم کرد.

بخوانید  انتشار تریلر گیم پلی جدید بازی! مثل اژدها: ایشین

2- سپس باید سایتی را پیدا کنید که از آنجا بتوانید فیلم را دانلود کنید. امروزه تقریبا هیچ سایت خوبی برای دانلود فیلم وجود ندارد که بتوانید بدون خرید اشتراک آن را دانلود کنید.

1- اول از همه، شما باید یک صفحه نمایش مناسب پیدا کنید زیرا معمولا نمی توانید یک فیلم خوب را در سینما ببینید. بهترین صفحه نمایش تلویزیون است.

4- اما قبل از دیدن فیلم یک قدم دیگر وجود دارد. همچنین باید یک زیرنویس سازگار با رمزگذاری ویدیو آپلود کنید.

تماشای فیلم حداقل در ایران آسان نیست. چندین پیش نیاز دارد که باید یکی یکی تهیه شود تا بتوانید بعداً فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید: