مشاغل Hanger 13 به عناصر مخفی کاری و چند نفره Mafia 4 اشاره دارند

استودیو Hanger 13 فرصت های شغلی جدیدی را منتشر کرده است که به حضور عناصر زنده چند نفره در بازی معرفی نشده Mafia 4 اشاره دارد. این استودیو به دنبال یک طراح ارشد سیستم برای کار در برایتون انگلستان می باشد که روی پروژه های AAA کار کرده و ترجیحاً دارای تجربه باشد. توسعه بازی های چندنفره و طراحی کارهای خدماتی زنده. علاوه بر این، داوطلب باید با سیستم های اقتصادی و طراحی آنها آشنا باشد.

جاهای خالی دیگر به وجود چرخه های مخفی کاری و مبارزاتی در بازی آینده مافیا اشاره دارد، که احتمالاً به این معنی است که مخفی کاری نقش بزرگ تری در Mafia 4 نسبت به قسمت های قبلی این سری بازی می کند. چندی پیش، Hangar 13 یک آگهی شغلی دیگر برای سمت تولید کننده اجرایی در لینکدین منتشر کرد که به استخدام شخصی برای کمک به توسعه “یک سری بازی کلیدی” اشاره می کرد. اثری که خیلی ها آن را مجموعه مافیایی می دانند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Mafia 4 احتمالاً در سیسیل می گذرد و سوء استفاده های خانواده Don Salieri در اواخر قرن بیستم را به تصویر می کشد. ظاهرا این بازی بیشتر شبیه دو نسخه اول Mafia است و بیشتر خطی خواهد بود. بازی Mafia 3 به عنوان آخرین نسخه از سری Mafia در سال 2016 منتشر شد; با این حال، نسخه های بهبود یافته هر سه بازی مافیا در چند سال گذشته منتشر شده است که Mafia 1 بیشترین تغییرات را داشته است.

جاهای خالی استودیو جدید Hanger 13 به حضور عناصر مخفی کاری و چند نفره در نسخه آتی سری بازی های مافیایی اشاره دارد.

بخوانید  این Mega Man-Like جدید برای PC تخفیف دارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر