این Mega Man-Like جدید برای PC تخفیف دارد



Gravity Circuit، پلتفرم اکشن جدید با الهام از کلاسیک های دوبعدی یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند Mega Man، هفته گذشته برای رایانه شخصی و کنسول عرضه شد و برای مدت محدودی می توانید نسخه رایانه شخصی را با تنها 13.59 دلار (معمولاً 17 دلار) در Fanatical دریافت کنید.

کلیدهای خریداری شده از Fanatical unlock از طریق Steam.

20% تخفیف مقدماتی Fanatical برای Gravity Circuit حتی بهتر از بخار 10% تخفیف مقدماتی، بازی را به 15.29 دلار کاهش می دهد. خرید از Fanatical همچنین یک کد تخفیف 5% برای شما دریافت می کند که می تواند در خریدهای بعدی Fanatical استفاده شود.

همراه با بازی پایه، یک بسته نرم افزاری نیز وجود دارد که شامل Gravity Circuit و یک کپی دیجیتالی از موسیقی متن بازی با قیمت 18.68 دلار است. در Fanatic، یا 16.82 دلار بخار پز شده (به طور معمول 21.98 دلار).

تخفیف های مقدماتی Gravity Circuit فقط تا 20 ژوئیه ادامه دارد و پس از آن به قیمت عادی خود یعنی 17 دلار باز می گردد، بنابراین مطمئن شوید که معاملات را تا زمانی که هنوز در دسترس هستند، دریافت کنید.

Gravity Circuit یک اسکرولر جانبی سریع است که در آن بازیکنان کای، یک جنگجوی روباتیک را در ماموریت نابود کردن ارتش ویروس شیطانی کنترل می کنند. بازیکنان می‌پرند، می‌جنگند و در مراحل مختلف بازی می‌جنگند، در حالی که غیرنظامیان را نجات می‌دهند، با رئیس‌ها مبارزه می‌کنند و پاداش‌های جدید را در طول راه باز می‌کنند. بازی در حال حاضر دارای میانگین نقد بسیار مثبتی در Steam است – بنابراین اگر به اکشن‌های سبک Mega Man علاقه دارید، ارزش آن را دارد که بررسی کنید.

بخوانید  قیمت کارت گرافیک میان رده AMD Radeon RX 7600 را تعیین کنید

علاوه بر نسخه Steam، Gravity Circuit برای PS5، PS4 و Nintendo Switch نیز موجود است.

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر