راهنمای بازی Destiny 2 Solstice: چگونه برگ نقره ای به دست آوریم، زره را ارتقا دهیم و موارد دیگر


Solstice در Destiny 2 آمده است و زره‌های منحصربه‌فردی را به همراه دارد که می‌توانید آن‌ها را اصلاح کنید، یک موشک پرتاب Strand جدید، و حال و هوای شادی در برج در حالی که شما و دیگران بزرگترین پیروزی‌های خود را در این رویداد سالانه جشن می‌گیرید. مانند سال گذشته، Solstice شامل یک حالت تنظیم شده در منطقه هوایی اروپا است و چند تغییر جدید در فرمول خود دارد. حالت محدود زمانی برای همه بازیکنان Destiny 2 رایگان است و دارای قطعات زره با سه سطح ارتقاء قابل بازگشایی با استفاده از Kindling، Silver Leaves و Silver Ash است، با مجموعه‌های زرهی امسال که دارای طراحی خاص سلطنتی هستند.

در ادامه می‌توانید در مورد اینکه چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از تجربه Solstice امسال خود ببرید، چگونه مجموعه‌های زرهی جدید خود را ارتقا دهید و چرا باید بر بازی تیمی امسال به جای جنگیدن در نقشه تأکید کنید، بیشتر بخوانید.

تاریخ شروع و پایان انقلاب سال 2023

انقلاب امسال از 18 جولای تا 8 آگوست رخ می دهد.

چگونه برگ نقره ای، کیندلینگ و خاکستر نقره را بدست آوریم

قرعه‌کشی بزرگ Solstice این است که می‌توانید با به دست آوردن Silver Leaf از طریق فعالیت‌های Destiny 2 و سپس تبدیل آن منبع به Silver Ash در فعالیت‌های Bonfire Bash، یک رول زره متناسب با نیازهای خاص شما بسازید. می‌توانید با خرج کردن Silver Ash بر روی آمار Solstice Armor تمرکز کنید تا به شما در یافتن این آمار بی‌نقص کمک کند، اما ابتدا باید برخی از منابع منحصر به فرد این رویداد را دریافت کنید. شما به سه منبع زیر نیاز دارید:

  • آتش گرفتن – به دست آمده با تکمیل چالش های رویداد Solstice، برای بهبود پتانسیل رول آمار زرهی شما استفاده می شود
  • برگ های نقره ای – با انجام فعالیت ها در طول بازی به دست می آورید
  • پول خاکستر – تکمیل فعالیت های Bonfire Bash برگ های نقره ای شما را به خاکستر نقره ای تبدیل می کند، همچنین می توانید با تکمیل چالش های Solstice به دست آورید.

چگونه زره Solstice را ارتقا دهیم

شما خوب به نظر می رسید، نگهبانان.
شما خوب به نظر می رسید، نگهبانان.

لازم به ذکر است که هر بار که یک قطعه زره Solstice را ارتقا می دهید، تغییرات دائمی است و در تمام قطعات Solstice برای آن اسلات زره مشترک است. این فقط برای کلاس فعلی شما اعمال می شود، بنابراین باید این روند را برای Hunter، Warlock یا Titan خود تکرار کنید.

بخوانید  شایعه: کارت‌های گرافیکی رده بالا انویدیا ارزان می‌شوند

برای ارتقای واقعی، به منوی شخصیت خود بروید و زره Solstice خود را بررسی کنید. در اسلات مد Solstice Embers، سپس می‌توانید خاکستر نقره‌ای خود را برای ارسال مجدد آمار و تمرکز روی یک آمار خاص اعمال کنید.

از EAZ دیدن کنید

دسته ای که با هم می مانند، با هم می کشند.
دسته ای که با هم می مانند، با هم می کشند.

EAZ را می توان از مدیر بازی در برج دسترسی داشت. به‌عنوان یک فعالیت مسابقه‌ای، دو بازیکن دیگر به شما ملحق می‌شوند تا این شاخه از منطقه مرده اروپا را کشف کنید. در اینجا چیز زیادی تغییر نکرده است، زیرا EAZ مجموعه ای از جزایر شناور و عرصه های باز است. عمودی بودن یک عنصر مهم در اینجا است، بنابراین Guardian خود را به بهترین مهارت ها برای پیمایش در این محیط های مرتفع یا به خاطر سپردن مکان های سکوهای پرش پراکنده در اطراف نقشه مجهز کنید تا بتوانید به سرعت به پشت بام هایی که با دشمنان خزیده اند دسترسی داشته باشید.

Solstice Bash و نحوه بازی Bonfire Bash

علاقه مندان به Flare و Firebound دشمنان را در مقابل شما نابود می کنند.
علاقه مندان به Flare و Firebound دشمنان را در مقابل شما نابود می کنند.

هدف اصلی Bonfire Bash برافروختن آتش عنوان در وسط EAZ است. برای انجام این کار، باید مراقب دشمنان ویژه حامل احتراق که در کنار یک ارتش کوچک تولید می‌شوند، باشید. مکان آنها بر روی نقشه برجسته می شود و آن دشمنان حیله گر نیز جلوه درخشانی خواهند داشت تا آنها را از بقیه متمایز کند.

اینها دشمنانی هستند که باید آنها را در اولویت قرار دهید.
اینها دشمنانی هستند که باید آنها را در اولویت قرار دهید.

یکی از آنها را شکست دهید و آنها سه گوی را می اندازند که می توان آنها را برداشت و در آتش انداخت تا بتوانید شعله های آتش را شعله ور کنید. نکته مهم در اینجا این است که این گوی ها فقط برای چند ثانیه فعال خواهند بود و غیرممکن است که یک گاردین بتواند هر سه را قبل از انقضای آنها بگیرد.

اینجاست که کار تیمی مطرح می‌شود، زیرا یک تیم سازمان‌یافته آتش نشانی می‌تواند همه آن گوی‌ها را به موقع بگیرد. هرچه از گوی‌های بیشتری برای شعله‌ور کردن آتش استفاده کنید، در پایان فعالیت Bonfire Bash پاداش‌های بهتری دریافت خواهید کرد. این رویداد روی یک تایمر نیز کار می کند و پس از اتمام زمان سنج، رئیس Heat Drinker در میدان ظاهر می شود. او را شکست دهید، وسایل و خاکستر نقره ای خود را جمع آوری کنید و یک بازی Bonfire Bash را کامل خواهید کرد.

بخوانید  گفت و گوی افتتاحیه آلن ویک را به قیمت 1 دلار از استفن کینگ بخرید

امسال تجربه سخت تری خواهد بود، اما اگر به تیم آتش خود بچسبید، به لطف دو دوست انحصاری رویداد، قدرت بیشتری برای مهار در Solstice خواهید دید. ماندن در محدوده تیم خود، Firebound را فعال می کند، که در نزدیکی یکی از اعضای تیم آتش نشانی به شما ریکاوری و بازسازی فوق العاده می دهد، و Flare – که در Vanguard Ops نیز موجود است – باعث می شود هنگام شکست سریع دشمنان، آسیب امواج انرژی پاراعلی را آزاد کنید.

هنگامی که پیروز شدید، می توانید جوایز خود را مطالبه کنید و برای انجام دوباره این رویداد آماده شوید! نقشه رویداد Solstice همچنین دارای چندین جایزه اضافی برای درخواست در صورت دستیابی به اهداف خاص خواهد بود، بنابراین اغلب به این فهرست کارها مراجعه کنید تا ببینید آیا می‌توانید تجهیزات جدیدی را به مجموعه خود اضافه کنید. یک نسخه ممتاز از نقشه رویداد نیز موجود است و باز کردن قفل آن با ارز نقره‌ای ممتاز، سایه‌بان‌های انحصاری، کیس‌های Ghost و احساسات عجیب و غریب را به مجموعه شما اضافه می‌کند.

چالش های نقشه رویداد انقلاب

  • موفقیت را تحقیر کنید – فعالیت Bonfire Bash را کامل کنید
  • زیر سیگاری – 350 خاکستر نقره جمع کنید
  • احتراق خوب – 15 حامل جرقه زنی را در Bonfire Bash شکست دهید
  • گرفته شده را مشعل کنید – 15 منشور را در Bonfire Bash شکست دهید
  • سوخت برای آتش – فن 35 شعله در Bonfire Bash
  • سوخت برای آتش II – فن 70 شعله در Bonfire Bash
  • سوخت برای آتش III – فن 100 شعله در Bonfire Bash
  • مثل آتش سوزی – اهداف را در هر نقطه از سیستم شکست دهید و پاداش های پیشرفت Guardian را شکست دهید
  • در شعله جعل شده است – 10 نگهبان مخالف را در هر فعالیتی شکست دهید
  • فوق العاده – اهداف را با توانایی های فوق العاده شکست دهید
  • فندک دستی – اهداف را با توپ های دستی، راکت انداز و تفنگ های ساچمه ای شکست دهید
  • آنها را بسوزانید – 40 رئیس را در هر نقطه از سیستم شکست دهید
  • چراغ های مسابقه – 10 مسابقه را در لیست های پخش Crucible یا Gambit تکمیل کنید تا برگ های نقره ای کسب کنید
  • سقوط نورانی – رگه های Blind Well یا Dares of Eternity را برای کسب برگ های نقره ای کامل کنید
  • کندن زغال سنگ – فعالیت های لیست خواندن را برای به دست آوردن برگ های نقره کامل کنید
  • رویای جسارتی – عملیات Vanguard یا Nightfalls را کامل کنید تا برگ های نقره ای به دست آورید
  • آ در تاریکی برق بزن – دورهای قربانگاه غم یا ریکاوری را کامل کنید تا برگ های نقره ای به دست آورید
  • روی فرش – فعالیت های روی نپتون را برای کسب برگ های نقره ای کامل کنید
  • نگهدارنده شعله – عنوان ادعا شده
بخوانید  کارت‌های گسترش فضای ذخیره‌سازی Xbox در آمازون برای مدت محدودی به فروش می‌رسند

چگونه زره انقلابی خود را بدرخشید

درخشش را احساس کنید.
درخشش را احساس کنید.

یک تکه زره Solstice که با کیندلینگ ارتقا یافته است، جلوه درخشندگی ایجاد می‌کند، یا اگر حوصله ندارید، می‌توانید جلوه‌های درخشش را نیز از فروشگاه Eververse با ارز درون بازی Silver خریداری کنید.

چگونه می توان مهر و عنوان شعله بان را به دست آورد

Solstice تنها شانس شما در سال 2023 برای بردن عنوان Flamekeeper است و مانند سال گذشته، باید تمام Triumph های فهرست شده در Seal را تکمیل کنید. تکمیل چندین هدف اضافی باعث طلایی شدن مهر می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر