جوایز Destiny 2 Solstice 2023: همه سلاح‌ها، زره‌ها و وسایل عجیب و غریب موجود است


چهار بازی بزرگ فصلی Destiny 2 هر سال بهترین تجهیزات را ارائه می‌کنند، اما وقتی نوبت به Solstice می‌رسد، این پاداش‌ها هم شیک و هم کاربردی هستند. کارت رویداد، که در ابتدای بازی Solstice باز می‌شود، به شما تکلیف می‌کند که چندین هدف را تکمیل کنید که تجهیزات و منابع مربوط به Solstice را به شما پاداش می‌دهد و می‌توانید دوباره آن را ارتقا دهید تا موارد انحصاری درون بازی را باز کنید.

مجموعه‌های زرهی امسال یک بار دیگر گزینه‌ای را ارائه می‌دهند که آنها را به صورت دستی در قطعات زرهی بسازید که آمار مورد نظر شما را داشته باشد، بنابراین خواه به دنبال کلاه ایمنی باشید که بتواند به کاهش سرد شدن فوق‌العاده شما کمک کند، از دستکش‌هایی که اثرات ترمیمی را تقویت می‌کنند تا زره سینه مقاومت زیادی برای شما فراهم می کند، Solstice رویدادی است که می توانید برخی از بهترین تجهیزات Destiny 2 را انتخاب کنید.

در سمت سلاح، Solstice همچنین اولین Strand Rocket Launcher را به دنیای بازی معرفی می‌کند. موشک‌اندازها معمولاً بهترین DPS را در Destiny 2 دارند، در حالی که Strand Energy Weapons امکان ایجاد اثرات مفید مختلفی را فراهم می‌کند که به خوبی به زیر کلاس متصل می‌شوند. مانند سایر رویدادها، Solstice کارت رویداد خود را دارد که می توانید آن را ارتقا دهید تا قفل تجهیزات کمیاب را باز کنید. همچنین، می‌توانید برای باز کردن قفل یک نسخه ممتاز از نقشه رویداد، که چندین آیتم آرایشی اضافی را ارائه می‌کند، هزینه کنید.

اگر به دنبال یافتن این موضوع هستید که آیا Solstice ارزش بررسی امسال را دارد یا خیر، می‌توانید همین الان تمام تجهیزات پیشنهادی را بررسی کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد این رویداد، می توانید راهنمای Destiny 2 Solstice ما را در مورد نحوه دریافت Silver Leaf، ارتقا زره خود و موارد دیگر بررسی کنید.

بخوانید  نصب برنامه را در سریع ترین زمان ممکن افزایش دهید!

سلاح های انقلاب

تاج گذاری دوولوژیست
تاج گذاری دوولوژیست

اولین پرتابگر موشک Strand، Crowning Duologue، در جریان انقلاب امسال به مجموعه تسلیحاتی اضافه خواهد شد. تاکنون، داده کاوی Destiny 2 نشان داده است که این موشک انداز بیشتر یک سلاح جدید است تا یک سلاح ضروری، زیرا فاقد مطلوب ترین امتیازات است. این یک طراحی چشم نواز دارد که در کلکسیون شما عالی به نظر می رسد، اگر از تفنگی که بر سبک بیش از ماده تأکید می کند اهمیتی نمی دهید.

زره وارلاک

Solstice Warlock Armor
Solstice Warlock Armor

آلبوم عکس

زره شکارچی

زره شکارچی انقلاب
زره شکارچی انقلاب

آلبوم عکس

زره تیتان

زره تایتان انقلاب
زره تایتان انقلاب

آلبوم عکس

باز کردن قفل ممتاز نقشه رویداد

کارت رویداد در شروع Solstice باز می‌شود و در حالی که می‌توان با بازی Destiny 2 چندین جایزه به دست آورد، با خرید کارت رویداد ممتاز، می‌توان چند آیتم اضافی را فوراً باز کرد. این کار مستلزم صرف 1000 نقره، ارز ممتاز Destiny 2 است که برابر با 10 دلار است.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

قفل نقشه رویداد معمولی باز می شود

نقشه رویداد معمولی مرکزی است که در آن می‌توانید چالش‌های Solstice، پیشرفت‌تان به سمت کسب مهر رویداد و پاداش‌هایی را که قفل کرده‌اید دنبال کنید. تکمیل وظایف روی این نقشه قفل پاداش‌های مربوط به رویداد و همچنین بلیط‌های رویداد را باز می‌کند که می‌توان از آنها برای ارتقای بیشتر نقشه و کسب جوایز انحصاری‌تر استفاده کرد.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر