نصب برنامه را در سریع ترین زمان ممکن افزایش دهید!


استفاده كردن تبلیغات نصب اپلیکیشن شرق.

تبلیغاتی که مستقیماً کاربر را به دانلود برنامه تشویق می کند. اما کدام روش مناسب تر است؟ چند راه وجود دارد؟ در این مقاله، بیایید با انواع تبلیغات با هدف افزایش نصب و روشی برای اجرای موثر کمپین آشنا شویم!

تبلیغات نصب اپلیکیشن چیست؟

این یک نوع تبلیغات است که پس از کلیک بر روی آن به صفحه دانلود اپلیکیشن تبلیغ شده در کافه بازار، مایکت و گوگل پلی هدایت می شود.

دومین تفاوت این آگهی با سایر تبلیغات، روش پرداخت است. وقتی برای نصب اپلیکیشن به کار پول پرداخت می کنید. این بدان معنی است که دیدن آگهی یا کلیک کردن بر روی آن هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

اکنون که می دانید تبلیغات نصب برنامه چیست، بیایید با انواع آنها آشنا شویم.

انواع تبلیغات نصب برنامه که باید درباره آنها بدانید!

خوشبختانه، گزینه هایی که برای ترویج نصب برنامه در دسترس شماست، یکی دو گزینه نیست. از تبلیغات اینفلوئنسر گرفته تا تبلیغات در سایر بازی ها و برنامه های موبایل!

در این مقاله سودآورترین روش ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

1. بنر و موارد مشابه در اپلیکیشن ها و کافه بازار

تبلیغ برنامه شما حاوی یک تصویر (یک نماد یا تصویر جذاب از برنامه و بازی شما) و یک کپی جذاب است.

دارای 2 حالت: یا در برنامه ها و بازی های موبایل مانند تصویر زیر به صورت بنر نمایش داده می شود و جدا از قسمت نمایش دیده می شود یا به شکلی مشابه که دقیقاً شبیه به قسمت نمایش است.

بخوانید  بازی های Xbox Game Pass در ماه فوریه معرفی شدند

ما یک مدل تبلیغاتی مشابه دیگر داریم که از آن، برای نصب در حال رشد در کافه بازار استفاده می شود

در این مدل، تبلیغات برنامه شما به جای برنامه های مشابه در صفحه سایر برنامه ها ظاهر می شود. موقعیت به گونه ای است که کاربر خود پیشنهاد بازار را می بیند نه تبلیغات! (حتی اگر شامل یک برچسب مکان تبلیغاتی باشد)

2. تبلیغات بینابینی تمام صفحه در سایر برنامه ها و بازی های تلفن همراه

این تبلیغات مانند یک دیوار در مقابل چشمان کاربر ظاهر می شوند و تنها زمانی ناپدید می شوند که تایمر تمام شود یا کاربر آن را ببندد.

بینابینی به صورت تمام صفحه و بین 2 فعالیت کاربر نمایش داده می شود. به عنوان مثال، هنگامی که او مرحله 100 یک بازی موبایل را کامل می کند، قبل از رسیدن به مرحله 101، تبلیغی برای برنامه شما می بیند.

این سایت دارای 2 حالت تصویر و ویدئو است! از آنجایی که کل صفحه را پوشش می دهد، شانس زیادی برای جلب توجه کاربر دارید.

3. تبلیغات ویدیویی درون برنامه ای

تفاوت این نوع تبلیغات با مدل های دیگر این است که برای ارائه اپلیکیشن از تبلیغ تصویری استفاده می کنید.

کجا نمایش داده می شود؟ می توانید آن را در موقعیت وسط نمایش دهید. اما مدل جذاب دیگری به نام تبلیغات ویدیویی با پاداش وجود دارد.

در این صورت کاربر پس از 5 ثانیه نمی تواند ویدیو را رد کند و باید آن را تا انتها تماشا کند. اما نگران نباشید ! قرار نیست مزاحمش بشی کاربر برای تماشای کامل ویدیو، پاداشی مانند زندگی یا سکه های اضافی دریافت می کند.

بخوانید  انیمه چگونه ساخته می شود؟ + ویدیو

به عنوان مثال، در بازی “Pencoin” کاربر می تواند به جای خرید سکه، یک فیلم تبلیغاتی را تماشا کند. از آنجایی که او کل ویدیو را تماشا می کند، شانس خوبی برای متقاعد کردن او برای نصب برنامه دارید.

فقط ویژگی های اصلی برنامه را دستکاری کنید و به او نشان دهید که با نصب برنامه شما چه چیزی به دست می آورد. در پایان این ویدیو، یک بنر تمام صفحه برای انتشار آخرین شات ظاهر می شود!

4. تبلیغات جستجوی کافه بازار

یک مدل تبلیغاتی نصب اپلیکیشن این است که اپلیکیشن خود را در بالای نتایج جستجوی کافه بازار قرار دهید. کاربران کافه بازار در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد بار اپلیکیشن و بازی را جستجو کرده اند.

از طرفی طبق آمار منتشر شده توسط این فروشگاه، ۷۰ درصد جستجوها منجر به نصب اپلیکیشن می شود.

چگونه کار می کند؟ کاربر عبارتی را جستجو می کند تا اپلیکیشن یا بازی مورد نیاز خود را بیابد. پس از آن، اگر این عبارت مربوط به برنامه شما باشد، قبل از بقیه نتایج (به استثنای امتیاز و رتبه) به شما نشان داده می شود.

برای اینکه از تبلیغات نتیجه بهتری بگیرید، حتما کاربر را به نصب اپلیکیشن دعوت کنید. این بدان معنی است که دعوت شما برای اقدام تبلیغاتی باید “نصب” باشد.

موارد زیر انتخاب های خوبی هستند:

  • نصب رایگان
  • نصب
  • بازیکن
  • نصب میکنم
  • من از بازار دانلود میکنم

چگونه تبلیغات نصب برنامه را نشان دهیم؟

شما می توانید اپلیکیشن خود را در 10000 اپلیکیشن، بازی و کافی شاپ با استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی مانند Eduri تبلیغ کنید.

بخوانید  رونمایی از Project Q توسط سونی; کنسول قابل حمل استریم محور

هزینه این تبلیغات در هر نصب موفق محاسبه می شود و شما خودتان قیمت هر نصب را پیشنهاد می کنید. یعنی شما می گویید من حاضرم مثلاً 5000 تومان در صورت نصب اپلیکیشن پرداخت کنم.

از طرفی دیگر نیازی نیست با هزاران اپلیکیشن و بازی مجزا سر و کار داشته باشید. آگهی به صورت خودکار در هر یک از آنها نمایش داده می شود.

برای شروع، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • عضویت در هیئت تحریریه
  • یک کمپین تبلیغاتی درون برنامه ای ایجاد کنید
  • نام کمپین را تعیین کنید
  • “نصب برنامه” را به عنوان اقدام مشخص کنید
  • “پیوند ردیاب نصب برنامه” را به عنوان صفحه فرود اضافه کنید
  • افزودن تبلیغ (فیلم + تصویر و متن)
  • پیشنهاد قیمت برای هر نصب

لطفا توجه داشته باشید برای نصب اپلیکیشن باید لینک ردیاب را قرار دهید نه لینک اپلیکیشن را در کافه بازار، مایکت یا گوگل پلی!

آخرین مشکل این است که با کمک Adware، برخلاف گوگل ادز، اپلیکیشن برای تبلیغ آن نیازی به انتشار در گوگل پلی یا اپ استور ندارد. فقط در هر یک از فروشگاه ها حتی فروشگاه های ایرانی پست کنید.

اگر آماده افزایش دانلود اپلیکیشن هستید، اکنون به پلتفرم تبلیغاتی Eduri دسترسی داشته باشید و اولین کمپین خود را ایجاد کنید.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر