بازی Suicide Squad احتمالا دارای حالت‌های مختلفی است


یکی از منابع داخلی مدعی شد که Suicide Squad: Kill the Justice League دارای حالت های Raising Hell و QVK خواهد بود.

Rocksteady Suicide Squad: Kill the Justice League را به عنوان یک تیرانداز داستان محور با عناصر همکاری توصیف می کند، اما طرفداران احتمالاً می توانند انتظار داشته باشند که هنگام عرضه بازی حالت های دیگری را تجربه کنند.

میلر راسشخصی که به درستی پایان پشتیبانی از Marvel’s Avengers را فاش کرد، در توییتر به حالت‌های Raising Hell و QVK از Suicide Squad اشاره کرد. Raising Hell یک حالت Horde است که بازیکنان را در برابر امواجی از دشمنان سرسخت قرار می دهد تا “جوایز منحصر به فرد” کسب کنند و در جدول امتیازات جهانی رتبه بالاتری کسب کنند. بازیکنان می توانند این حالت را به صورت جداگانه یا به صورت Co-op آنلاین تجربه کنند.

حالت QVK یک حالت PvEvP مشابه حالت Gambit بازی Destiny 2 است، ظاهراً در این حالت بازیکنان به «شکاف های چندگانه» کشیده می شوند تا با تکمیل اهداف، توجه یک شخصیت شرور را به خود جلب کنند. در این حالت امکان استفاده از یک هیرو توسط چهار عضو دیگر وجود دارد که در حالت تعاونی نیز صدق می کند. علاوه بر این، ظاهراً یک ویژگی Clans در بازی گنجانده شده است که بازیکنان را آماده پیوستن به ماموریت ها نشان می دهد.

Rocksteady اخیرا اعلام کرده است که تجربه آفلاین کمپین روایت Suicide Squad: Kill the Justice League پس از انتشار بازی امکان پذیر خواهد بود.این بازی را می توان به صورت انفرادی یا بصورت آنلاین برای حداکثر چهار بازیکن بازی کرد و به طور کامل از کراس پلتفرم و کراس پشتیبانی می کند. ویژگی های پیشرفت بازی Suicide Squad در 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای پلی استیشن 5 ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

بخوانید  واکنش یک متخصص سلاح گرم به Warhammer 40,000: Boltgun's Guns
تحریریه مجله بازی یک گیمر