انیمه چگونه ساخته می شود؟ + ویدیو


استودیو گیبلی باعث شد تا افراد بیشتری عاشق انیمه های ژاپنی شوند. هایائو میازاکی، ایسائو تاکاهاتا و توشیو سوزوکی چگونه به این موفقیت بزرگ هنری دست یافتند؟

انتشار انیمه How Do You Live (معروف به The Boy and the Heron در خارج از ژاپن) تاثیر جیبوری بر جهانی شدن این رسانه انیمه را به همه یادآوری کرد. بی دلیل نیست که تقریباً چهار دهه پس از ایجاد استودیو گیبلی، هایائو میازاکی او هنوز هم می تواند با هنرش مخاطب را به سینما جذب کند. بر اساس اصول مهمی کار می کند که جیبوری برای رسیدن به موفقیت دنبال کرد.

برای حمایت از فیلم لطفا آن را در یوتیوب تماشا کنید

در جدیدترین ویدئوی اختصاصی فیلمازی به ماجرای جیبوری بازگشتیم. البته هدف این ویدئو تنها نگاهی به تاریخچه تاسیس و پیدا کردن ریشه نام استودیو نیست. چون می خواستم حقایق جالبی در مورد ریشه های موفقیت مرور کنم ایسائو تاکاهاتا و هایائو میازاکی صحبت کنند. در مورد نکاتی که در زمان ساخت انیمه استودیو جیبوری بیش از هر چیز به آن توجه کردند. هدف استودیو جیبوری چه بود؟ چه جادویی باعث شده تا انیمه Spirited Away، انیمه Princess Mononoke، The Tale of Princess Kaguya، انیمه Only Yesterday و My Neighbor Totoro تا به امروز جذاب و تاثیرگذار باقی بمانند؟

لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. کدام انیمه استودیو جیبوری را آنقدر دوست دارید که همیشه تماشای آن را به دیگران توصیه می کنید؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نیمه دوم سال 2023 به طور ناگهانی پر از بازی است