نمای کلی بازی NBA 2K24 برای رایانه شخصی و کنسول ها


کسب و کار 2K از NBA 2K24 با یک تریلر رونمایی کرد، سپس جزئیاتی را در مورد نسخه های مختلف آن به اشتراک گذاشت.

استودیو Visual Concepts و شرکت ناشر 2K از جدیدترین نسخه سری NBA 2K رونمایی کرد. همانطور که انتظار می رفت، این نسخه با نام NBA 2K24 شناخته می شود و در تاریخ 17 سپتامبر (8 شهریور) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. بیا بیرون.

شرکت 2K همچنین تأیید کرده است که بازیکنان کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس نسل نهم می توانند مسابقات NBA 2K24 را از طریق عملکرد کراس پلتفرم تجربه کنند. به نظر می‌رسد سازندگان تصمیم گرفته‌اند نسخه رایانه‌های شخصی بازی را از پشتیبانی بین پلتفرم‌ها حذف کنند و این ویژگی را فقط برای بازیکنان پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X/S در دسترس قرار دهند.

همانطور که اخیرا فاش شد، تصویر جلد NBA 2K24 به کوبی برایانت فقید تقدیم شده است. این ورزشکار افسانه ای افتخارات بسیاری از جمله 18 حضور در آل استار، پنج قهرمانی NBA و دو جایزه MVP فینال دارد. اگرچه تصویر برایانت روی جلد هر دو نسخه کوبی برایانت و بلک مامبا دیده می شود، شرکت 2K طراحی جلد نسخه ویژه WNBA برای ایالات متحده و کانادا را به سابرینا یونسکو اختصاص داد.

به گفته ناشر، نسخه Kobe Bryant تنها شامل بازی اصلی NBA 2K24 است و با دو قیمت در دسترس خواهد بود: 70 دلار برای کنسول های نسل نهم و 60 دلار برای سایر پلتفرم ها. نسخه 100 دلاری Black Mamba به بازیکنان امکان دسترسی به انواع وسایل تزئینی از جمله کفش Diamond و انواع تقویت کننده ها را برای سرعت بخشیدن به سطح بندی می دهد. در نهایت، نسخه بیست و پنجمین سالگرد سری NBA 2K با قیمت 150 دلار منتشر می‌شود که علاوه بر محتوای نسخه Black Mamba، شامل یک سال عضویت رایگان لیگ NBA و جوایز پیش‌خرید تابستانی لیگ بازی می‌شود.

بخوانید  واکنش های اپل ویژن پرو برای هدست 3500 دلاری همه جا دیده می شود

دانلود فیلم آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی NBA 2K24 با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر