در تریلر جدید Helldivers 2، گیم پلی همکاری را به نمایش بگذارید


استودیو Arrowhead تریلر جدیدی از بازی Helldivers 2 منتشر کرده است که بخشی از گیم پلی مبارزاتی و co-op را به نمایش می گذارد.

به تازگی استودیو Arrowhead تریلر جدیدی از بازی تیراندازی Co-op Helldivers 2 منتشر کرده است که جزئیات جدیدی از گیم پلی بازی را به نمایش می گذارد. در این ویدیوی جدید یوهان پیلستد، مدیر خلاق و مدیرعامل استودیو Arrowhead به تحلیل مکانیک های مختلف بازی پرداخت و به گفته این کارگردان اگرچه Helldivers 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص است اما ویژگی های عمیق و پیچیده ای را در خود جای داده که تجربه آن را نسبت به دیگر آثار منحصر به فرد خواهد کرد.

اولین تازگی بازی را می توان Stratagem نامید. این ویژگی شامل ابزارهای ویژه رزمی است و بازیکنان می توانند با فشار دادن دکمه های خاص آنها را فعال کنند تا از انواع حملات از جمله بمباران های هوایی، سکوی هلیکوپتر یا سلاح های قدرتمند استفاده کنند. بازیکنان باید توجه داشته باشند که ایجاد استراتژی مناسب در مورد استفاده از Stratagem کلید موفقیت در نبردهای Helldivers 2 است. برای مثال، اگر یک دشمن قدرتمند مانند شارژر Terminid در مقابل بازیکنان باشد، آنها باید از تفنگ AT-48 یا AC استفاده کنند. -8 تفنگ اتوماتیک به منظور از بین بردن زره این دشمن.

از دیگر کاربردهای Stratagem می توان به قابلیت قرار دادن یک سپر دفاعی در برابر حمله دشمن اشاره کرد که به بازیکنان زمان کافی برای رسیدن به محموله پشتیبانی می دهد. هر یک از اعضای تیم می تواند به یک استراتژی متفاوت مجهز شود که اهمیت هماهنگ کردن بازیکنان را به عنوان یک تیم نشان می دهد. مدیر خلاق Helldivers 2 در ادامه تایید کرده است که گزینه تیراندازی به دوستان در این بازی فعال است و اعضای تیم می توانند با شلیک یا انداختن محموله مهمات روی سر اعضای تیم باعث مرگ آنها شوند. در همین حال، استفاده از یک استراتژی خاص غارت به نام Reinforce به بازیکنان این امکان را می دهد که از تجهیزات و سلاح های هم تیمی های کشته شده خود استفاده کنند. Helldivers 2 امسال برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

بخوانید  مت استون توضیح می دهد که چرا South Park: Snow Day هیچ شباهتی به بازی های قبلی ندارد

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر