تریلر جدید Assassin’s Creed Mirage بر روی Basim تمرکز دارد


دموی جدید Assassin’s Creed Mirage نگاهی عمیق به طراحی بصری، داستان پس زمینه و قدرت های رزمی شخصیت اصلی بازی دارد.

یوبی سافت تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر کرده است که بر روی داستان و گیم پلی بازی Basim، شخصیت اصلی بازی تمرکز دارد.این تریلر بر روی سه موضوع تمرکز دارد. معرفی باسیم به عنوان یک قهرمان جدید قابل بازی، توضیح چگونگی تبدیل شدنش به یک قاتل و نمایش مرگبار و نبوغ شخصیت. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید.

دانلود فیلم آپارات

ما اولین بار با Basim را در ساعات کار Assassin’s Creed Valhalla ملاقات کردیم. او در جریان اتفاقات این مسابقه مربی آیور بود. اما در عین حال انگیزه پنهان خود و گذشته ای مرموز داشت. داستان بازی Assassin’s Creed Mirage 12 سال قبل از وقایع والهاله و در سال 861 پس از میلاد، زمانی که باسم در شهر انبار نزدیک بغداد جوان بود، آغاز می شود. طراحی شخصیت او شبیه طراحی برخی از شخصیت های قدیمی این سری است، به خصوص Altair، شخصیت اولین بازی Assassin’s Creed.

پیشرفت در Mirage به معنای کسب XP نیست. بازی اساسا خطی است و روند داستان را دنبال می کند. باسیم با پیشروی در Brotherhood با تکمیل مراحل داستانی و مراحل فرعی، توانایی های جدیدی به دست می آورد. او همچنین می تواند تجهیزات خود را ارتقا دهد تا در طول مبارزات گزینه های بیشتری روی میز داشته باشد.

بازی AC Mirage نیز دارای سیستم نبرد جدیدی است و در کنار آن حرکات جدیدی برای Simeem نیز دیده می شود. سلاح اصلی او شمشیر و خنجر است. در حین کنترل Basim، بازیکن می تواند با انتخاب دشمنان مورد نظر، زمان را کاهش داده و با یک شلیک چند نفر را از بین ببرد.

بخوانید  معرفی دشمنان و باس های جدید در تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty

بازی Assassin’s Creed Mirage 20 اکتبر (12 اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر