تلاش باب مارلی برای غلبه بر ناملایمات در تریلر باب مارلی: یک عشق


پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم درام بیوگرافی باب مارلی: یک عشق با بازی کینگزلی بنادر منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Bob Marley: One Love منتشر کرده است.باب مارلی: One Love) با طرفداران. این تیزر بینشی از زندگی خواننده رگی باب مارلی ارائه می دهد و می توانید آن را در کانال YouTube پارامونت تماشا کنید. این فیلم یک درام نقش آفرینی بیوگرافی است کینگزلی بن آدیر در تاریخ 22 ژانویه 1402 (12 ژانویه 2024) روی پرده های سینما اکران خواهد شد.

پوستر فیلم بیوگرافی باب مارلی: یک عشق

باب مارلی: یک عشق به کارگردانی پارامونت پیکچرز رینالدو مارکوس گرین باب مارلی: یک عشق زندگی و موسیقی یک نماد معاصر را جشن می گیرد که با پیام عشق و اتحاد خود الهام بخش نسل ها شده است. برای اولین بار در یک فیلم، داستان تکان دهنده باب مارلی در مورد غلبه بر ناملایمات و ماجراهای پشت صحنه موسیقی پیشگامانه این خواننده جامائیکایی را بررسی کنید.

کینگزلی بنادر (OA) در نقش باب مارلی لاشانا لینچ (بازیگر Doctor Strange in the Multiverse of Madness) به عنوان ریتا مارلی، جیمز نورتون (بازیگر سریال دره شاد) در نقش کریس بلکول، توسین کول (بازیگر فیلم قفل شده) آنتوان ولش (بازیگر سریال محاکمه کریستین کیلر) میشل گاندولفینی (بازیگر در The Many Saints of Newark) اومی مایرز (بازیگر سریال شاهد خاموش) و نادین مارشال (بازیگر The Smoking Room) یکی از بازیگران باب مارلی: یک عشق است.

رینالدو مارکوس گرین، کارگردان فیلم کینگ ریچارد، فیلم باب مارلی: یک عشق را کارگردانی کرد و فیلمنامه آن را نوشت. زک بیلین، فرانک ای. گل و ترنس وینتر نوشته شده بودند. عنوان رابرت، برد پیت، جرمی کلینر، دده گاردنر، زیگی مارلی، ریتا مارلی و سدلا مارلی به عنوان تهیه کننده و ریچارد هویت، اورلی مارلی و مت سولوداکی آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم زندگینامه باب مارلی کار می کنند.

بخوانید  Uniqlo خط جدید لباس‌های جنگ ستارگان را با طرح‌های قدیمی خیره‌کننده راه‌اندازی کرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر