نقشه راه نشان داد که Palworld در پنج روز از 7 میلیون فروش فراتر رفت



Palworld پس از عرضه در این ماه، موفقیت بزرگی را تجربه کرد، زیرا بازی دستکاری الهام گرفته از Pokémon تا به امروز بیش از 7 میلیون نسخه فروخته است. چیزی که این رقم را چشمگیرتر می کند این است که تنها در پنج روز و فقط در رایانه شخصی، زیرا مایکروسافت هنوز آمار فروش Palworld – یا تعداد دانلود Game Pass – را در Xbox Series X|S فاش نکرده است، اما توسعه دهنده Pocketpair روی موفقیت های خود استراحت نکرده است.

این استودیو نقشه راه خود را برای Palworld فاش کرده است، و بازیکنان می‌توانند انتظار PvP را در حالت arena، توانایی تبادل دوستان با بازیکنان دیگر در سراسر جهان و به‌روزرسانی‌های “عمده” سیستم ساختمان داشته باشند. مدیرعامل Pocketpair، Takuro Mizobe در این هفته توضیح داد که افزودن PvP بسیار دشوار خواهد بود، زیرا استودیو به خوبی از نوار بالای رقبای خود آگاه است.

“PvP واقعا دشوار است. اول از همه، باید به این فکر کنیم که چرا PvP را به Palworld معرفی می کنیم. برای شروع، بازی های بسیار دیگری وجود دارند که یک تجربه سرگرم کننده PvP را ارائه می دهند، بنابراین باید مطمئن شویم که “دلیلی وجود دارد. برای بازیکنان Palworld تا بتوانند PvP بازی کنند.” Mizobe گفت. “البته، استفاده از دوستانی که در نبرد اسیر می شوند یک امتیاز منحصر به فرد است، اما فقط بازی هایی که به بازیکنان دلیل خوبی برای بازی می دهند می توانند در دراز مدت زنده بمانند. از این نظر، من فکر می کنم این منطقه بسیار دشوار است.”

بخوانید  بهترین فیلم های چینی رزمی و عاشقانه | 35 فیلم + امتیاز IMDB

Pocketpair همچنین قصد دارد باس‌های حمله، ویژگی‌های متقابل، دوستان جدید و عناصر گیم‌پلی بیشتری را برای تقویت بیشتر عناصر بقای Palworld اضافه کند.

با وجود راه اندازی بزرگ، Palworld همچنین جنجال برانگیخت زیرا بازی به سرقت دارایی متهم شد و موددرها به بازوی بلند مقامات اجرای کپی رایت نینتندو برخورد کردند. اگر بازی را انجام می‌دهید و به دنبال چند امتیاز هستید، می‌توانید برای راهنمایی‌ها و ترفندها به مرکز راهنمای Palworld که همیشه در حال گسترش است، مراجعه کنید.



تحریریه مجله بازی یک گیمر