تکمیل Avowed بدون کشتن هیچ دشمنی را فراموش کنید.


کارگردان بازی Avowed می گوید که تکمیل بازی بدون کشتن هیچ دشمنی امکان پذیر نخواهد بود.

اگر به عنوان یک شخصیت صلح‌جو در بازی‌های RPG، Stealth یا Immersive Sim بازی می‌کنید و از کشتن سایر شخصیت‌ها خوشتان نمی‌آید، Aowed استودیوی Obsidian بهترین گزینه برای شما نیست. کری پاتلکارگردان Avowed در مصاحبه ای گفته است که این بازی بر خلاف The Outer Worlds نمی تواند کاملا مسالمت آمیز تمام شود.

البته هر موقعیتی مستلزم خشونت یا مبارزه نیست. از آنجا که این بازی بر اساس Pillars of Eternity، یک بازی نقش‌آفرینی رایانه‌های شخصی با انتخاب‌های زیادی ساخته شده است: «بازیکنان می‌توانند فرصت‌ها و راه‌حل‌هایی را برای استفاده از دیالوگ‌ها پیدا کنند و شاید از شخصیت‌هایی که قبلاً ملاقات کرده‌اند یا به آنها کمک کرده‌اند کمک بگیرند». مخفی کاری نیز امکان پذیر است، اما تاکید بر مبارزه است که با توجه به امکان خلق شخصیت هایی با درجه آزادی بالا، گزینه بدی نیست.

علاوه بر این، Avowed یک مسیر واحد برای کاوش در محیط‌های مختلف نخواهد داشت: “ما در تلاش نیستیم یک مسیر واحد برای بازیکنان فراهم کنیم تا در کل دنیای بازی سفر کنند. بنابراین مکان‌های مختلف قابل بازدید و نکات مهم را در نظر می‌گیریم. که می توان یافت و چیزهایی که در آنجا وجود دارد. با این تفاسیر شاید بتوانیم راهی پیدا کنیم که بازی را با کمترین خونریزی به پایان برسانیم.

بازی در پاییز پذیرفته شد 2024 برای Xbox Series X Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سیستم مورد نیاز برای Need for Speed ​​Unbound