نقد بازی Evil West – زومجی


Evil West یک ساخته جدید از استودیوی Flying Wild Hog است، یک بازی اکشن که با وجود کاستی‌هایش، یک تجربه کلی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. بررسی بازی را دنبال کنید.

در مورد استودیو Flying Wild Hog، اولین نامی که به ذهن می رسد سری Shadow Warrior است و همین کافی است تا بدانید که به احتمال زیاد، ساخته جدید این استودیو چیزی جز یک تجربه اکشن دیوانه کننده و سریع نخواهد بود. . در واقعیت، Evil West به عنوان آخرین بازی این استودیو چیزی بیش از این نیست و Flying Wild Hog سنت خاصی را زیر پا نگذاشته است و تنها اگر Shadow Warrior یک تجربه اول شخص باشد، ساخته جدید آنها یک اکشن سوم شخص است. با محوریت کشتن خون آشام ها و کمی فضای غربی که در این مقاله کیفیت آن را با دقت بیشتری بررسی می کنیم.

ایول وست ما را با شخصیتی به نام جسی رنتیر آشنا می کند. یک شکارچی بیگانه که به ویژه در کشتن خون آشام ها مهارت دارد. در شروع بازی، جسی به همراه یکی از دوستانش به ماموریت می رود و در پی آن با موفقیت خون آشامی به نام دآبانو را شکار می کند. اما این پیروزی زیاد طول نمی کشد و پس از رسیدن جسی به مرکز و در حالی که آنها موفقیت این پیروزی را جشن می گیرند، دختر دآبانو به نام فلیسیتی به مرکز حمله می کند و نمی گذارد شادی آنها دوام بیاورد! از آنجا جسی برای از بین بردن فلیسیتی وارد یک ماجراجویی بالا و پایین می شود، البته در این راه اتفاقات مختلفی در انتظار اوست.

محیط سبز و مه آلود در بازی Evil West

البته با وجود این ریزه کاری ها و پیچیدگی ها نباید انتظار زیادی از داستان ایول وست داشت. در واقع پس از گذراندن قسمت های اول، داستان به گونه ای پیش می رود که کاملاً مشخص است چه اتفاقاتی در انتظارمان است و نوع پرداخت و معرفی شخصیت ها و جزئیات اتفاقات به گونه ای است که حدس می زند چه شخصیت هایی خواهند بود. و اینکه چه نتیجه ای در بازی خواهد داشت بسیار آسان است و روند کلی به گونه ای ادامه می یابد که فراتر از این حدس های واضح هیچ اتفاقی نمی افتد. به بیان ساده تر، داستان Evil West همان رویارویی آشنا بین خیر و شر است که نتیجه نهایی آن کاملا مشخص است و بازی به دنبال القای پیچیدگی خاصی به این داستان کلیشه ای نیست. اما حتی در چنین شرایطی، تجربه گیم پلی بازی Evil West به گونه ای است که پس از مدتی چندان به داستان اهمیت نمی دهید و سادگی و ضعف های آشکار آن چندان کسل کننده نخواهد بود.

داستان بازی Oil West به طور کلی ساده و سرراست است و از همان ابتدا می توانید به راحتی مسیر و پایان آن را حدس بزنید.

بخوانید  نقد فیلم ستاره آمریکایی داستان تکراری یک قاتل

در ساده ترین و صریح ترین توصیف از گیم پلی خود، Evil West یک بازی اکشن سوم شخص است که تمام تلاش خود را برای ارائه یک تجربه سریع، هیجان انگیز و درهم ریخته انجام می دهد و تا حد زیادی موفق می شود هیجان خوبی را به مخاطبان خود منتقل کند. ارائه چنین تجربه ای . البته با وجود نقاط ضعفی که نمی توان آنها را نادیده گرفت. در شروع بازی، راه اصلی مقابله با دشمنان استفاده از مشت و مبارزه نزدیک است. بازی حتی دارای یک سیستم ترکیبی نه چندان دقیق اما نسبتاً مناسب است و به مرور زمان می‌توانید با ضربه زدن به دشمنان یکی پس از دیگری ضربات قوی‌تری را با افکت‌های مختلف انجام دهید که برخی از آنها با باز کردن بهبودهای مربوطه فعال می‌شوند.

صحنه ماه و شب در بازی غرب شیطانی

اما یکی از بهترین ویژگی های Evil West که همیشه اقدامات خود را تازه نگه می دارد، معرفی سلاح ها و تجهیزات جدید با سرعت مناسب و به مرور زمان است. مثلا بعد از مدتی هفت تیر فعال می شود که با آن می توانید با سبک فیلم ها و کارهای وسترن تمام تیرها را به سمت دشمنان خالی کنید. پس از مدت کوتاهی بازی تفنگ را معرفی می کند که می توان از آن برای شلیک های دقیق و قدرتمند استفاده کرد. علاوه بر خود سلاح ها، توانایی های جدیدی به تدریج به جسی وارد می شود. به عنوان مثال، با فشردن یک کلید مخصوص در زمان مناسب، می توانید دشمنان را در معرض برق قرار دهید و برای چند ثانیه به آنها ضربه بزنید بدون اینکه آنها بتوانند از خود دفاع کنند. چنین توانایی ها و خیلی چیزهای دیگر که قصد افشای آنها را ندارم، به مرور زمان در دسترس عموم قرار می گیرد و این باعث می شود که بازی همیشه چیز جدیدی برای ارائه داشته باشد و درگیر یکنواختی و تکرار نباشد.

تمامی این تجهیزات و اسلحه ها قابل ارتقا هستند و مثلا پس از مدتی می توانید تیرهای برقی را برای تفنگ یا هفت تیر فعال کنید و از تماشای بلایی که اثر آنها بر سر دشمنان می آورد لذت ببرید. جدا از جذابیت خود چرخ دنده و نحوه استفاده از آن، آزادی بازی برای ترکیب این چرخ دنده ها و کشتن دشمنان به روش های جالب واقعاً خوب است. به عنوان مثال می توانید با استفاده از قابلیتی تمام دشمنان را در معرض برق قرار دهید و آنها را برای چند ثانیه خشک کنید و در همان فاصله کوتاه به طور همزمان با یک تفنگ ساچمه ای آنها را در محدوده نقطه خالی شلیک کنید یا با سلاح آتش زا آنها را به آتش بکشید. تنوع بسیار زیادی که این ترکیب سلاح و تجهیزات به روند کلی می دهد باعث می شود تجربه غرب شیطان همیشه تا انتها نوعی تازگی و جذابیت ارائه دهد و همچنین مخاطب اشتیاق خاصی برای جمع آوری منابع مورد نیاز برای ارتقا و در نتیجه فعال سازی داشته باشد. توانایی های جدید

بخوانید  دیزنی عرضه انحصاری بازی ایندیانا جونز را منطقی می داند

در بازی Evil West با دشمنان مبارزه کنید

در حالی که چنین تنوعی به مبارزات و اقدامات بازی هیجان مناسبی می بخشد، غرب شیطانی پس از مدتی از جنبه ای دیگر تکرار می شود و آن طراحی دشمنان بازی است که در این راستا و با دشمنان معمولی، گونه های جدیدی در فواصل زمانی مناسب معرفی می شوند. ، که به استراتژی رزمی خود نیاز دارند و خلاصه همه چیز خوب به نظر می رسد. ما حتی یک سری دشمنان بزرگ به شکل نبردهای باس مانند داریم که چالش های بیشتری را پیش رو داریم. با این حال، به نوعی دیگر خبری نیست و طراحان بازی تصمیم گرفتند به جای معرفی انواع دشمن جدید، بازیکنان را با افزایش تعداد آنها به چالش بکشند. به طور دقیق تر، به عنوان مثال، در مراحل اولیه، یک موجود بالدار عظیم الجثه در یک نبرد به شکل یک مینی باس با جسی روبرو می شود و بعداً در مراحل بالاتر، به جای اینکه شاهد دشمنی کاملاً متفاوت باشیم، باید با دو نفر یا سه تا از این موجودات همزمان این تصمیم تقریباً از اواسط بازی باعث کاهش سرعت معرفی دشمنان جدید شد که بر کیفیت و تازگی بازی تأثیر می گذارد.

جذاب ترین ویژگی Oil West هیجان ترکیب تجهیزات و سلاح های مختلف با یکدیگر و کشتن دشمنان به این روش های خلاقانه است و این ویژگی تا انتها جذاب است.

فرض کلی Evil West یک تجربه اکشن سوم شخص ساده است که در آن با ترکیب انواع سلاح‌ها، تجهیزات و مشت‌ها، دشمنان را از بین می‌برید. این در حالی است که بازی گاهی دارای پازل و محیطی برای مخاطب است و مثلا باید با حرکت دادن چند سکو برای خود مسیری ایجاد کنید و یا با نگاهی به اطراف یک طناب پیدا کنید و از آن برای ایجاد یک زیپ لاین برای خود استفاده کنید. از پازل های بازی نباید انتظار پیچیدگی خاصی داشت، اما در عین حال تنوع خوبی به روند آن می دهند. همچنین، کاوش در محیط‌ها فقط به یافتن مسیر و چیزهایی مانند طناب محدود نمی‌شود و گاهی اوقات منجر به کشف قسمت‌های پنهانی می‌شود که پاداش‌هایی مانند پول یا حتی پوسته‌های جدید دارند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در توسعه کلی Evil West جنبه های نقش آفرینی آن است و با پیشرفت شخصیت شما می توانید مهارت های او را ارتقا دهید یا آیتم های جدید را باز کنید. این جنبه ها خیلی پیچیده نیستند، اما بازی را متنوع تر می کنند.

صفحه ارتقای بازی Evil West

Evil West دارای مراحل مختلفی است و گاهی اوقات باس فایت ها برای بازی طراحی می شود.یکی دیگر از جنبه های بسیار مثبت استودیو Flying Oil Hog تنوع محیطی خوب مراحل بازی است.در یک نقطه Evil West بازیکنان را به شهری می برد که فضایی در آن وجود دارد. رنگ غالب قرمز است که حال و هوای آثار غربی را تداعی می کند و در زمانی دیگر جسی در یک محیط برفی مشغول ماجراجویی است. صحنه هایی در تاریکی شب و یا حتی محیط های جنگلی سبز در بازی به چشم می خورد که در کل از این نظر طراحی های بازی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و اگرچه جزئیات گرافیکی مربوط به طراحی کاراکتر چندان خوب نیست، اما هنری طراحی محیط ها و افکت های نوری به خوبی انجام شده و در بسیاری از نقاط صحنه های زیبایی را به مخاطب ارائه می دهد. علاوه بر این، کیفیت افکت های مربوط به انفجار یا جریان های الکتریکی که نقش اصلی را در دعواها ایفا می کنند، زیبا بوده و حتی در شلوغ ترین صحنه ها، حداقل در نسخه PC، شاهد هیچ گونه مشکلی مانند تصاویر سقوط نیستیم. ، و بازی بسیار خوب اجرا می شود.

بخوانید  ارباب حلقه ها آنلاین توسعه دهنده به اعلامیه بازی جدید از آمازون واکنش نشان می دهد

در مورد جنبه های فنی بازی صحبت کردیم و تنها مشکلی که در این جنبه به چشم می خورد وجود یک سری باگ یا مشکلات است. در تعداد بسیار محدودی از اپیزودها در تجربه شخصی من، در حین طفره رفتن از ضربات دشمن، جسی به زمین فرو می رود و در نتیجه راهی برای خروج از این وضعیت وجود ندارد و باید منتظر کشته شدن باشید و اپیزود را از شروع دوباره . البته این مشکل به صورت بسیار محدود و تنها یکی دو بار پیش می آید. اما بدترین مشکلی که در تجربه بازی با آن مواجه شدم مربوط به نوعی باگ صدا است که باعث می شود پس از پخش شدن نوع خاصی از دشمن در بازی، صدای مداوم مزاحم پخش شود و حتی پس از مرگ این دشمن، این صدا تا Don’t ادامه می یابد. مرحله را کامل کنید یا یک بار بازی را ترک کنید، متوقف نمی شود. جدای از این موضوع، سایر جنبه های صوتی بازی مانند صدای شخصیت یا سلاح از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

صحنه تئاتر سوزان در غرب شیطانی

در مجموع، Evil West یکی از آن بازی‌هایی است که فکر نمی‌کنم کسی از یک بار تجربه آن پشیمان شود. اکشن های هیجان انگیز بازی در کنار عناصری مانند طراحی های چشم نواز و ریتم ساده، این امکان را فراهم می کند که حداقل یک بار از این ساخته Flying Oil Hog Studio لذت ببرید. حتی اگر جنبه هایی مانند داستان چیز خاصی برای گفتن نباشد یا مسائلی مانند تنوع نه چندان مناسب دشمنان در سطوح بالاتر را ببینیم. بنابراین به خصوص اگر از طرفداران اکشن سوم شخص سریع و پرمشغله هستید، Evil West بازی مناسب شما خواهد بود.

نقد و بررسی بازی بر اساس نسخه کامپیوتری انجام شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر