فصل 3 سریال Only Murders in the Building در سال 2023 از شبکه Hulu پخش می شود


طرفداران باید منتظر فصل سوم سریال کمدی معمایی قتل، Only Murders in the Building on Hulu در سال 2023 باشند.

چهار ماه پس از فصل دوم سریال کمدی جنایی Only Murders in the Building با بازی سلنا گومز، دیزنی تاریخ پخش فصل سوم سریال برنده جایزه را اعلام کرد.

در مقاله اخیر رسانه D23 با تمرکز بر تولیدات دیزنی در سال 2023، فصل سوم Hulu’s Only Murders in the Building برای سال آینده تایید شده است. این اولین بار است که شروع پخش سوم این سریال در سال 2023 قطعی می شود. بنابراین طرفداران برای تماشای آن نیازی به صبر طولانی ندارند. این سریال در حال حاضر نامزد 4 جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین سریال، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد است.

سریال Only Murders in the Building ماجراهای سه غریبه مجذوب جنایات واقعی را دنبال می کند که ناگهان خود را درگیر پرونده ای مرموز می بینند و باید برای حل آن اقدام کنند. در این سریال استیو مارتین در نقش چارلز هیدن ساویج، مارتین شورت در نقش اولیور پاتنم، سلنا گومز در نقش میبل مورا، ناتان لین در نقش تدی، امی رایان در نقش جین و آرون دومینگز در نقش اسکار تورس بازی می‌کنند. پل راد بازیگر دنیای سینمایی مارول نیز در فصل سوم سریال Only Murders in the Building در نقش یک بازیگر برادوی به نام بن گلنروی بازی کرد.

استیو مارتین یکی از سازندگان و فیلمنامه نویسان سریال Only Murders in the Building به همراه جان هافمن تهیه کننده سریال گریس و فرانکی (گریس و فرانکی) تولید این سریال را بر عهده دارند. استیو مارتین، جان هافمن، مارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این پروژه حضور دارند.

بخوانید  Marvel And DC Sort Of Cross Over (In An Advertising Firm Commercial)
تحریریه مجله بازی یک گیمر