بزرگترین شکست های فنی سال 2022

پس از حمایت بی‌سابقه دولت آمریکا برای حمایت از اقتصاد این کشور در اوج شیوع کرونا، تورم شروع به کاهش کرد و بانک مرکزی در واکنش به آن نرخ بهره را افزایش داد. با این اقدام، دسترسی آسان به اعتبارات نقدی برای مشاغل تشنه نقد از بین رفت و مشتریان نیز سعی کردند مخارج خود را کنترل کنند و ارزش سهام به سطوح معقول تری رسید. همین عوامل بسیاری از شرکت های فناوری بزرگ میلیارد دلاری را با زیان های هنگفت مواجه کرده اند. مشاغلی که فقط یک یا دو سال پیش غیرقابل دسترسی بودند.

با شروع سال 2022 و فرا رسیدن دوران پس از کرونا، صنعت فناوری در حال ثبت موفقیت های بی سابقه ای بود. به گونه ای که ارزش سهام شرکت های فناوری افزایش چشمگیری داشته و تعداد زیادی سرمایه گذار جدید از سراسر جهان به سمت ارزهای دیجیتال هجوم آورده اند. به نظر می‌رسید که سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی مانند NFT و IPO راحت‌تر از همیشه سود ببرند. اما ناگهان واقعیت دوباره جنبه تلخ خود را نشان داد و اوضاع کمی به هم ریخت.

البته همه شکست‌های بزرگ فناوری در سال جاری را نمی‌توان به عوامل اقتصادی خارجی نسبت داد. سقوط اخیر برخی از بزرگترین ارزهای دیجیتال اثرات غیرمستقیم بر دیگر بازیگران فناوری داشته است. زیرا ارتباط بین بسیاری از صرافی ها و صندوق ها بیش از آن چیزی بود که مشتریان تصور می کردند. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2022، slashgear بزرگترین شکست های شرکت فناوری سال را که در زومیت پوشش خواهیم داد، بررسی کرده است.

بخوانید  Corsair Prebuilt Gaming PCs With RTX 40 Series GPUs Are On Sale For Black Friday

FTX

تحریریه مجله بازی یک گیمر