ارباب حلقه ها آنلاین توسعه دهنده به اعلامیه بازی جدید از آمازون واکنش نشان می دهد

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

استندینگ استون گیمز، توسعه دهنده LOTRO در یک پست انجمن که او “تعدادی یادداشت از اعضای جامعه هیجان زده و نگران” در مورد بازی جدید آمازون دریافت کرده است. برخی گفته اند که می ترسند ورود بازی آمازون به بازار نشان دهنده پایان راه برای ارباب حلقه ها به صورت آنلاین باشد، اما اینطور نیست.

این وضعیتی است که بی شباهت به دیزنی با جنگ ستارگان نیست، زیرا دیگر تنها یک توسعه دهنده انحصاری برای بازی های جنگ ستارگان وجود ندارد، بلکه چندین توسعه دهنده وجود دارد.

بخوانید  پوستر جدید سریال برلین; سرقت بزرگ اسپین آف خانه کاغذ

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

حقوق بازی های ویدیویی برای فرنچایزهای عظیم همیشه به یک ناشر اعطا نمی شود. دوران الکترونیک آرتز که حقوق انحصاری بازی‌های ویدیویی ارباب حلقه‌ها را در اختیار داشت، گذشته است. Middle-earth Enterprises که اکنون متعلق به Embracer است، با تعدادی از شرکت های بازی سازی برای بازی های ارباب حلقه ها معامله کرده است، از جمله EA (ارباب حلقه ها: قهرمانان میانه زمین)، North Beach Games (بازگشت به موریا)، WB. Games (Shadow of War) و Private Division برای یک بازی جدید معرفی نشده ارباب حلقه ها از Weta.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

Standing Stone گفت: “LOTRO مانند انتها، الف ها و کوتوله های با عمر طولانی است؛ و ما فانی های صرف، مباشران LOTRO و جامعه آن هستیم.” “سنگ ایستاده قصد رشد و حمایت از این جامعه را دارد. راه ادامه دارد…”