نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 فاصله زیادی با انتشار ندارد

رده سنی بازی Silent Hill 2 Remake در کره جنوبی احتمالاً نشان می دهد که این بازی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

کونامی هنوز تاریخ انتشار نسخه جدید Silent Hill 2 که توسط Bloober Team تهیه شده است را اعلام نکرده است. با این حال، پلی استیشن اوایل سال جاری اعلام کرد که این بازی در سال 2024 به دست بازیکنان خواهد رسید. اگرچه ماه گذشته تریلر بازی Silent Hill 2 Remake منتشر شد، اما هنوز نمی دانیم این نسخه چه زمانی در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

با این حال، احتمالاً اتفاقات اخیر نشان می دهد که این بازی به زودی منتشر خواهد شد. همانطور که توسط رسانه Gematsu در توییتر گزارش شده است، بازی Silent Hill 2 Remake اخیراً توسط سازمان رتبه بندی و مدیریت بازی های ویدیویی کره جنوبی رتبه بندی سنی دریافت کرده است. با توجه به اینکه رده بندی سنی بازی ها معمولا در مراحل پایانی ساخت و با نزدیک شدن به انتشار آثار انجام می شود، می توان گفت زمان زیادی تا انتشار Silent Hill 2 Remake باقی نمانده است.

ماه گذشته موتور اوکاموتوشرکت سازنده بازی Silent Hill اعلام کرده است که بازسازی Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد که تکرار اظهارات مشابه قبلی از تیم Bloober است. جدیدترین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake با بازخورد منفی برخی از طرفداران روبرو شد که از تمرکز بیش از حد بازی بر روی مبارزات انتقاد کردند.

پیوتر پاپینومدیر عامل Bloober Team مدت کوتاهی پس از آن اعلام کرد که آخرین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake کیفیت اصلی بازی را نشان نمی دهد و کونامی مسئولیت بازاریابی بازی را بر عهده دارد. بازی Silent Hill 2 Remake برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است و در زمان نامعلومی در سال 2024 منتشر خواهد شد.

بخوانید  غرب شیطانی هر آنچه که باید بدانید

تحریریه مجله بازی یک گیمر