استودیوی پرنسس هلو: Showtime فاش شد

به نظر می رسد استودیوی Good-Feel، توسعه دهنده Yoshi's Woolly World، وظیفه توسعه Princess Peach: Showtime را بر عهده داشته است.

نینتندو گاهی اوقات نام سازنده بازی های شخص اول را فاش نمی کند. به خصوص اگر این آثار توسط استودیوهای خارجی تولید شوند. به عنوان مثال تا زمان انتشار بازی Super Mario RPG نمی دانستیم که استودیو ArtePiazza مسئولیت توسعه بازی را بر عهده دارد. در یک حادثه مشابه، هیچ جزئیاتی از توسعه دهنده Princess Peach: Showtime در دسترس نبود.

داده‌کاوی نسخه نمایشی Princess Peach: Showtime نشان می‌دهد که این بازی توسط استودیو Good-Feel، سازندگان Kirby's Epic Yarn، Yoshi's Woolly World و Yoshi's Crafted World ساخته شده است.

همانطور که توسط کاربر انجمن Famiboards MondoMega گزارش شده است، نام داخلی Princess Peach: Showtime در فایل های بتا PJ037 است که با نام گذاری داخلی آثار قبلی Good-Feel مطابقت دارد. به عنوان مثال، نام داخلی Yoshi's Crafted World PJ033 بود. نینتندو هنوز در مورد سازنده این بازی چیزی نگفته است و برای اطلاع از نام سازنده بازی احتمالا باید تا زمان انتشار صبر کنیم.

مدتی پیش کاربری به نام Akfamilyhome در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) گزارش داد که بازی Princess Peach: Showtime با استفاده از موتور Unreal Engine ساخته شده است. این کاربر عکسی از قاب پشتی بازی را به اشتراک گذاشته است که لوگوی Unreal Engine را نشان می دهد. اگر این ادعا درست باشد، این سومین بازی شخص اول نینتندو خواهد بود که با استفاده از این موتور بازی ساخته شده است.

Princess Peach: Showtime در تاریخ 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بخوانید  رونمایی رسمی از ریمیک سایلنت هیل ۲ برای پلی استیشن 5 و PC

تحریریه مجله بازی یک گیمر